Pagina 1 van 1

upc neemt uw klachten niet serieus, boycot.nu wel

Geplaatst: 17 nov 2005 20:44
door M&P
mijn telefoonmodem moest volgens upc vervangen worden. tot drie keer toe een afspraak gemaakt en nog niemand langsgeweest. klachtenbrieven, emails en telefoontjes hielpen niet! via deze site gelezen over boycot.nu en wat blijkt: ineens kan alles binnen een paar dagen geregeld worden met n.b. iemand die excuses maakt voor het ongemak! het kan dus wel upc !!! :!:

Re: upc neemt uw klachten niet serieus, boycot.nu wel

Geplaatst: 06 feb 2006 20:57
door Uranus
Alsa je zoveel moet faxen om zo een antwoord te krijgen als klant end at je als klant alleen maar een product bent van hun die geld naar binnen brengt; wil ik geeneens zo'n provider hebben. Dan zijn het gewoon stinkende dieven en oplichters. Met dat soort zwijnen ga ik geen eens in zee. Die kunnen voor mijn ogen sterven die lui en zal ik er nog smakelijk om lachen ook terwijl ze voor mijn ogen kapot creperen van de ellende en de pijn!!

Groet,

Uranus.

Re: upc neemt uw klachten niet serieus, boycot.nu wel

Geplaatst: 11 apr 2006 10:14
door niekp
\klachtenbrieven, emails en telefoontjes hielpen niet! via deze site gelezen over boycot.nu en wat blijkt: ineens kan alles binnen een paar dagen geregeld worden met n.b. iemand die excuses maakt voor het ongemak! het kan dus wel up
Opmerking: Ik heb klachten over KPN, welke ik heb doorgestuurd naar BOYCOT NU.
Maar BOYCOT NU plaatst deze klachten niet op hun site. Ze zeggen dat ze met KPN een overeenstemming hebben hiervoor. Ze sturen de klacht door naar KPN zeggen ze, als en na 10 werkdagen geen contact geweest is tussen KPN en de 'klager' mag je terug mailen... ze sturen dan opnieuw weer de klacht in. Maar KPN komt dus niet op hun site. @HOME bijvoorbeeld wel. BOYCOT NU zegt onafhankelijk te zijn. Waarom dan dit onderscheid?

Toen ik BOYCOT.NU naar deze constructie vroeg besloten ze gelijk om mijn klacht maar niet door te sturen naar KPN.

Zelfs 'bemindeling' is dus niet meer serieus te nemen?

Re: upc neemt uw klachten niet serieus, boycot.nu wel

Geplaatst: 22 apr 2006 12:41
door Talll
Waarschijnlijk hebben ze goede contacten met KPN betreft het oplossen van klachten. Waarom gelijk het bedrijf vermelden als hun ervaring is dat ze het wel op kunnen lossen? Dat andere bedrijf staat waarschijnlijk wel vermeld omdat deze niet reageren op de berichten van boycot.nu

Ze vermelden dus alleen een bedrijf dat geen klachten oplost. De klacht moet uiteraard wel juist zijn. Ik vind dit wel een goede zaak, hebben ze iets om achter de hand te houden: als jullie dit niet adequaat oplossen, dan kom je op de site...