Pagina 1 van 1

HET NET laat steken vallen!!

Geplaatst: 21 nov 2005 15:24
door c.hoekstra
De verzonden fax aan Het Net
Onderwerp: ADSL migratieverzoek
CC: Opta,consumentenbond,Radar
Datum: 5 november 2005

t.a.v Marketing & Sales
Mevr: Boukje Bügel-Gabreëls



Aan: Het Net
Telefoonnummer:
Faxnummer: 033-4540401



(ADSL migratie van DEMON naar Het Net)

Geachte heer mevrouw.

Ik had er wel enigszins rekening mee gehouden maar toch nog als verrassing ontving ik hedenmorgen het bericht dat mijn aanvraag is geannuleerd.

Het betreft hier een zoveelste verzoek tot ADSL migratie van DEMON naar Het Net die verkeert gaat.
Blijkbaar is men bij Het Net niet capabel om mijn
aanvraag naar behoren te communiceren met KPN.
Een en ander is komen vast te staan doorj navraag te doen bij de voornoemde netwerkbeheerder (KPN)waar -zoals gezegd werd- een migratieverzoek voor mijn ADSL door Het Net werd ingediend.
Omdat er blijkbaar ook weinig mensen in staat zijn om naar behoren te
reageren op de reeks van klachten welke ik met betrekking hiervan naar "Het Net" heb verzonden en waarbij ik de meest uiteenlopende en tegenstrijdige verhalen heb moeten lezen van de "helpdesk" denk ik dat ik mij af moet vragen of ik er niet beter aan doe om bij mijn huidige
provider te blijven, welke weliswaar een lagere downloadsnelheid heeft voor 19,95 euro doch er een zeer correcte houding naar haar klanten op na houdt.

Het is niet uit te sluiten dat ik via o.a het medium televisie een
voortzetting zal doen om uiteindelijk mijn grieven op acceptabele wijze
onder de aandacht te krijgen en de onjuiste gang van zaken bij
"Het Net " publiekelijk bekendheid te geven. Ik heb hiermee tot op heden
gewacht. (hierbij verwijs ik naar de diverse mail uitwisseling die ik onlangs aan u heb doorgefaxt. (d.d. 25-10-2005)
Ook schriftelijke toezeggingen en afspraken welke door uw medewerkers aan mij zijn gedaan, worden niet gehonoreerd.
Bovendien wordt mij de mogelijkheid ontzegd om te worden doorverbonden met Marketing & Sales met de opmerking dat deze dame/direkteur te hoog in de hiërarchie zit en waaruit blijkt dat het "scheepsvolk" niet tot haar kan komen.
Ook werd :roll: de mail en faxberichten welke dienaangaande aan haar werden verzonden, tot op heden niet beantwoord.

Waarschijnlijk is dit een "wraakactie" omdat mijn klacht (en) bij de Reclame Code Commissie destijds voor gegrond zijn verklaart.
In dit geval is "Het Net" dan een slechte verliezer.

Graag uw reactie.

met vriendelijke groet.

Re: HET NET laat steken vallen!!

Geplaatst: 21 nov 2005 16:46
door Captain Pervert
Dat is nog eens een brief op poten, goed gedaan (op 'verkeert', 'gegrond verklaart' en wat interpunctie na dan).

Toch vind ik het verontrustend om te lezen, zeker met het oog op de verwijzing naar een klacht bij de RCC en de aangekondigde kopie naar Opta, Consumentenbond èn Radar. Het lijkt namelijk wel of het uw hobby is om overal klachten in te dienen.

Re: HET NET laat steken vallen!!

Geplaatst: 21 nov 2005 17:10
door c.hoekstra
Dit forum lijkt mij er niet te zijn voor ongevraagde correcties m.b.t. type c.q taalfouten.
Voor wat betreft hobby denk ik dat 2 x een klacht deponeren op grond van juist bevonden misdragingen niet gerangschikt moet worden onder hobby maar eerder een gevolg is van "provider kritisch" handelen.
Deze actie heeft reeds veel problemen opgelost!

Tijdens het bekijken van de topic zag ik in een zeer korte tijd een aantal reacties voorbijkomen met u als ondertekenaar, zou dit hobby kunnen zijn?