Tiscali weigert te betalen!
Geplaatst: 23 nov 2005 11:59
Ik heb onlangs een ADSL Special abonnement met telefonie afgesloten bij Tiscali.
Er was een leuke korting, geen aansluitkosten en gratis modem.
Echter was het wel verplicht de volle mep te betalen, en na afschrijving (verplicht auto incass) kon je de factuur opsturen en zou de actiekorting teruggestort worden.
Dit heb ik allemaal gedaan en het wachten kon beginnen.
Na een week of 6 heb ik gebeld met Tiscali waar het geld bleef, er bleek administratief wat fout gegaan te zijn, de bank zou het geld geweigerd hebben omdat Tiscali een verkeerde naam bij de bankrekening vermeld had. Ik heb dit laten corrigeren en heb weer een aantal weken gewacht.
Nog geen geld! Ik heb weer gebeld. Wat bleek, het geld was weer geweigerd door m'n bank vanwege foute gegevens. Tiscali had niet gewijzigd in het systeem. Ik heb toen, al iets pissiger, weer de juiste gegevens doorgegeven.
Vandaag, 2 weken later, en nog steeds geen geld, heb ik weer gebeld, de gegevens stonden nog verkeerd in hun systeem.
In totaal zijn we bijna 3 maanden verder, en trekt Tiscali doodleuk de rente van de 150 euro die ik nog terug moet krijgen. Ik heb vandaag geeist dat ze het met een spoedoverboeking alsnog overmaken, maar dit werd geweigerd, met een enorme arrogantie.
Het vreemde is, dat het geld wat ik moet betalen voor de aansluiting en abo wel goed afgeschreven wordt, dus daar hebben ze wel de juiste gegevens!
Overigens ben ik de laatste 3 maanden meer offline dan online geweest, door voortdurende storingen bij Tiscali. Het vertrouwen in die provider is wel weg en ik wil van ze af en al mijn geld terug.
Hoe pak ik die lui aan?
Ik heb al wel een mail gestuurd naar Opta..
Groet, Anna
Er was een leuke korting, geen aansluitkosten en gratis modem.
Echter was het wel verplicht de volle mep te betalen, en na afschrijving (verplicht auto incass) kon je de factuur opsturen en zou de actiekorting teruggestort worden.
Dit heb ik allemaal gedaan en het wachten kon beginnen.
Na een week of 6 heb ik gebeld met Tiscali waar het geld bleef, er bleek administratief wat fout gegaan te zijn, de bank zou het geld geweigerd hebben omdat Tiscali een verkeerde naam bij de bankrekening vermeld had. Ik heb dit laten corrigeren en heb weer een aantal weken gewacht.
Nog geen geld! Ik heb weer gebeld. Wat bleek, het geld was weer geweigerd door m'n bank vanwege foute gegevens. Tiscali had niet gewijzigd in het systeem. Ik heb toen, al iets pissiger, weer de juiste gegevens doorgegeven.
Vandaag, 2 weken later, en nog steeds geen geld, heb ik weer gebeld, de gegevens stonden nog verkeerd in hun systeem.
In totaal zijn we bijna 3 maanden verder, en trekt Tiscali doodleuk de rente van de 150 euro die ik nog terug moet krijgen. Ik heb vandaag geeist dat ze het met een spoedoverboeking alsnog overmaken, maar dit werd geweigerd, met een enorme arrogantie.
Het vreemde is, dat het geld wat ik moet betalen voor de aansluiting en abo wel goed afgeschreven wordt, dus daar hebben ze wel de juiste gegevens!
Overigens ben ik de laatste 3 maanden meer offline dan online geweest, door voortdurende storingen bij Tiscali. Het vertrouwen in die provider is wel weg en ik wil van ze af en al mijn geld terug.
Hoe pak ik die lui aan?
Ik heb al wel een mail gestuurd naar Opta..
Groet, Anna