Pagina 1 van 1

nog een vraag over Beter Bed

Geplaatst: 23 nov 2005 17:08
door Ruud en Hanneke
In juli 2003 hebben we twee matrassen gekocht bij Beter Bed. Deze hebben we, na een aantal leveringsproblemen, in oktober ontvangen. Nu, ruim twee jaar later, zitten er een aantal deuken in het matras. De medewerker van de klantenservice vertelde ons dat we 40 euro voorrijkosten moeten betalen om naar het probleem te laten kijken.

Mijn vraag:
In hoeverre mag Beter Bed voorrijkosten in rekening brengen terwijl de garantie periode van 5 jaar nog niet is verstreken? (voorrijkosten staan wel in de "kleine lettertjes" vermeld.

Re: nog een vraag over Beter Bed

Geplaatst: 23 nov 2005 19:43
door 16again
Indien de klacht onterecht is, dan mag BB voorrijkosten geheel berekenen.

Is je klacht echter terecht, dan vallen voorrijkosten onder garantie volgens CBW voorwaarden. In dit geval (3e jaar) heb je dan recht op vergoeding van 1/3 van de voorrijkosten.

Re: nog een vraag over Beter Bed

Geplaatst: 24 nov 2005 14:31
door Ruud en Hanneke
ok bedankt