drama weekeind duinrell
Geplaatst: 25 nov 2005 13:39
Bij aankomst waren we aardig teleurgesteld over de accommodatie. We hadden een duingalow geboekt en dan ook een bungalow verwacht, in plaats daarvan kregen we een soort uitgerekte ingerichte bouwkeet.
Bij het opmaken van de bedden bleken ik en mijn partner drie gaten in het laken te hebben en daarbij twee verschillende kleuren dekbedovertrekken. Mijn schoonzus S. had fikse gaten en scheuren in het laken. Een laken kon je het eigenlijk niet meer noemen ik houd het liever op een rabbig vodje. goede vriend R. had echt een fikse winkelhaak in zijn dekbedovertrek.
Ook in het linnen goed van onze vrienden B. en N. zaten gaten en scheuren.
De hygiëne liet erg te wensen over. Ik noem :
- vriezer en koelkas waren vies
- de deurklinken van slaapkamers en badkamer waren vies
- alle handgreepjes en kozijnen van de ramen waren vreselijk smerig
- badkamervloer was onacceptabel ranzig
- het toilet heb ik geen woorden voor dat is in weken aldanniet maanden niet goed schoongemaakt, ik trof onder de bril schaamharen van de voorgangers. Onacceptabel!
- Geur in toilet en douche was een zwaar overtreffende trap van onplezant een nare riool lucht .
- De openslaande deuren waren vreselijk vies, de gordijnen beschimmeld.
- Spinragen van maanden oud overal in de duingalow.
- Douchekraan was defect
- Onder de stortbak slijmerige drek van bacterie
- Schimmel op de muur in de slaapkamer.
S. en ik zijn naar de receptie gegaan om ons ongenoegen te uiten alwaar wij te woord werden gestaan door J.
We kregen direct nieuw beddengoed mee en mevrouw bood ons een ander duingalow aan.
Om weer te gaan verhuizen zagen we niet echt zitten. We hadden bijna alles al uitgepakt voor we bovenstaande constateerde na een lange dag en een zware week besloten we het te regelen met de afspraak dat zaterdagochtend iemand na 10 uur ’s morgens langs zou komen om alsnog de duingalow in orde te maken.
Tevreden met deze afspraak keerden wij terug naar ons duingalow.
’s Morgens gingen wij naar het Tikibad om 10.00uur. bij terug komst kregen wij niet de indruk dat er ook maar iets met ons specifieke klachten was gedaan. Wel roken wij luchtverfrisser dus er moest iemand zijn langs geweest.
Wij weer terug naar het de receptie alwaar we 10 minuten in een legen hal wachtte tot we te woord gestaan werden. (er was iemand achter een computer aan het werk maar in plaats van dat ze ons iets meldde in de trant van “er komt zo iemand aan” deed ze net alsof we er niet waren ondanks ons steeds nadrukkelijker aanwezigheidsgeluiden (kuchen, praten met elkaar etc.). uiteindelijk werden wij weer te woord gestaan door J. wij ons rustig en beleefd klachten vertellen, waarop wij echt een bijzonder respons kregen, het was feitelijk ons eigen schuld want ze had ons immer een ander duingalow aangeboden en dat hadden wij zelf geweigerd.
Maar ze kon ons een tegemoetkoming aanbieden in de vorm van zwembad kaartjes waarmee je ’s middags gratis twee uurtjes in het zwembad kon.
Ik ben van mening dat de relevantie tussen de kosten van het relaxte weekeindje weg en het geboden comfort volledig zoek was. De compensatie met de geboden zwembad kaartjes vond ik daarom niet gepast, zeker gezien we elke dag al twee uur mogen zwemmen.Maar zo bleek zei mevrouw J. er waren in de ochtend twee mensen geweest om schoon te maken, maar er zou direct nog iemand langs gestuurd worden.
Mevrouw luisterde echter niet aandachtig naar wat mijn klacht was. Ze hamerde continue op het feit dat ik terug moest gaan er zou immer direct iemand aankomen. En werd daar in steeds schreeuweriger, terwijl ik zo graag wil de vertellen wat de bron van mijn ergernis was,
Loopt u dan mee, komt u dan kijken dan weet u wat ik bedoel, het is vreselijk, er groeit schimmel op de muur ! mevrouw alstublieft.. .. maar ze bleef mij met een schelle stem overtroeven met steeds de zelfde tekst gaat u nu terug er komt nu iemand aan …..
Ik voelde me als een klein kind weggestuurd en zeker niet serieus genomen.
Het duurde bij aankomst nog zeker 1.5 uur voordat de schoonmaker kwam
Vluchtig haalde hij een lapje hier en daar nog geen tien minuten en hij was klaar. (geen emmertje sop nodig gehad )
Maar bovenstaande punten bleven overgeslagen. Toen we meneer hierop attendeerde meldde hij dat dat pas gedaan word bij de grote schoonmaak op 10 november en hij ging weer …
Sprakeloos, teleurgesteld verbijsterd en gefrustreerd, waardeloos weekeind
met alle bovenstaande klachten hebben wij ee klachten formulier ingevuld, waarop wij een standaard briefje kregen waarin wij bedankt werden voor het onder de aan dacht brengen van de positieve en negatieve punten en als goedmakertje kregen we 6 zwembad kaartjes
er bekroop mij een vermoeden dat mijn klachten formulier niet eens gelezen is.
Bij het opmaken van de bedden bleken ik en mijn partner drie gaten in het laken te hebben en daarbij twee verschillende kleuren dekbedovertrekken. Mijn schoonzus S. had fikse gaten en scheuren in het laken. Een laken kon je het eigenlijk niet meer noemen ik houd het liever op een rabbig vodje. goede vriend R. had echt een fikse winkelhaak in zijn dekbedovertrek.
Ook in het linnen goed van onze vrienden B. en N. zaten gaten en scheuren.
De hygiëne liet erg te wensen over. Ik noem :
- vriezer en koelkas waren vies
- de deurklinken van slaapkamers en badkamer waren vies
- alle handgreepjes en kozijnen van de ramen waren vreselijk smerig
- badkamervloer was onacceptabel ranzig
- het toilet heb ik geen woorden voor dat is in weken aldanniet maanden niet goed schoongemaakt, ik trof onder de bril schaamharen van de voorgangers. Onacceptabel!
- Geur in toilet en douche was een zwaar overtreffende trap van onplezant een nare riool lucht .
- De openslaande deuren waren vreselijk vies, de gordijnen beschimmeld.
- Spinragen van maanden oud overal in de duingalow.
- Douchekraan was defect
- Onder de stortbak slijmerige drek van bacterie
- Schimmel op de muur in de slaapkamer.
S. en ik zijn naar de receptie gegaan om ons ongenoegen te uiten alwaar wij te woord werden gestaan door J.
We kregen direct nieuw beddengoed mee en mevrouw bood ons een ander duingalow aan.
Om weer te gaan verhuizen zagen we niet echt zitten. We hadden bijna alles al uitgepakt voor we bovenstaande constateerde na een lange dag en een zware week besloten we het te regelen met de afspraak dat zaterdagochtend iemand na 10 uur ’s morgens langs zou komen om alsnog de duingalow in orde te maken.
Tevreden met deze afspraak keerden wij terug naar ons duingalow.
’s Morgens gingen wij naar het Tikibad om 10.00uur. bij terug komst kregen wij niet de indruk dat er ook maar iets met ons specifieke klachten was gedaan. Wel roken wij luchtverfrisser dus er moest iemand zijn langs geweest.
Wij weer terug naar het de receptie alwaar we 10 minuten in een legen hal wachtte tot we te woord gestaan werden. (er was iemand achter een computer aan het werk maar in plaats van dat ze ons iets meldde in de trant van “er komt zo iemand aan” deed ze net alsof we er niet waren ondanks ons steeds nadrukkelijker aanwezigheidsgeluiden (kuchen, praten met elkaar etc.). uiteindelijk werden wij weer te woord gestaan door J. wij ons rustig en beleefd klachten vertellen, waarop wij echt een bijzonder respons kregen, het was feitelijk ons eigen schuld want ze had ons immer een ander duingalow aangeboden en dat hadden wij zelf geweigerd.
Maar ze kon ons een tegemoetkoming aanbieden in de vorm van zwembad kaartjes waarmee je ’s middags gratis twee uurtjes in het zwembad kon.
Ik ben van mening dat de relevantie tussen de kosten van het relaxte weekeindje weg en het geboden comfort volledig zoek was. De compensatie met de geboden zwembad kaartjes vond ik daarom niet gepast, zeker gezien we elke dag al twee uur mogen zwemmen.Maar zo bleek zei mevrouw J. er waren in de ochtend twee mensen geweest om schoon te maken, maar er zou direct nog iemand langs gestuurd worden.
Mevrouw luisterde echter niet aandachtig naar wat mijn klacht was. Ze hamerde continue op het feit dat ik terug moest gaan er zou immer direct iemand aankomen. En werd daar in steeds schreeuweriger, terwijl ik zo graag wil de vertellen wat de bron van mijn ergernis was,
Loopt u dan mee, komt u dan kijken dan weet u wat ik bedoel, het is vreselijk, er groeit schimmel op de muur ! mevrouw alstublieft.. .. maar ze bleef mij met een schelle stem overtroeven met steeds de zelfde tekst gaat u nu terug er komt nu iemand aan …..
Ik voelde me als een klein kind weggestuurd en zeker niet serieus genomen.
Het duurde bij aankomst nog zeker 1.5 uur voordat de schoonmaker kwam
Vluchtig haalde hij een lapje hier en daar nog geen tien minuten en hij was klaar. (geen emmertje sop nodig gehad )
Maar bovenstaande punten bleven overgeslagen. Toen we meneer hierop attendeerde meldde hij dat dat pas gedaan word bij de grote schoonmaak op 10 november en hij ging weer …
Sprakeloos, teleurgesteld verbijsterd en gefrustreerd, waardeloos weekeind
met alle bovenstaande klachten hebben wij ee klachten formulier ingevuld, waarop wij een standaard briefje kregen waarin wij bedankt werden voor het onder de aan dacht brengen van de positieve en negatieve punten en als goedmakertje kregen we 6 zwembad kaartjes
er bekroop mij een vermoeden dat mijn klachten formulier niet eens gelezen is.