UPC is echt incompetent
Geplaatst: 26 nov 2005 19:35
Bij Kassa op TV klaagden mensen die een andere straatnaam hebben gekregen dat UPC het niet begreep. Zo moest de hele straat nieuwe aansluitkosten betalen en snapte de servicedesk er werkelijk niks van dat het om een naamwijziging van een straat ging. Vervolgens werd alle post naar 1 persoon gestuurd. Je vraagt je toch werkelijk af wat voor incometente bende het daar is. Een naamwijziging kan niet volgens de arrogante helpdeskmedewerker die wel de lagere school heeft afgemaakt. Valt het kwartje dan toch zijn die lui niet eens in staat om een adreswijziging door te voeren.
Hahahahahah De incompetentie overgoten door allenswetende arrogantie van deze kabelboer spreekt weer boekdelen, Snel opzeggen die lui. Boycot ze!

Hahahahahah De incompetentie overgoten door allenswetende arrogantie van deze kabelboer spreekt weer boekdelen, Snel opzeggen die lui. Boycot ze!