Pagina 1 van 1

UPC is echt incompetent

Geplaatst: 26 nov 2005 19:35
door Hasjroker
Bij Kassa op TV klaagden mensen die een andere straatnaam hebben gekregen dat UPC het niet begreep. Zo moest de hele straat nieuwe aansluitkosten betalen en snapte de servicedesk er werkelijk niks van dat het om een naamwijziging van een straat ging. Vervolgens werd alle post naar 1 persoon gestuurd. Je vraagt je toch werkelijk af wat voor incometente bende het daar is. Een naamwijziging kan niet volgens de arrogante helpdeskmedewerker die wel de lagere school heeft afgemaakt. Valt het kwartje dan toch zijn die lui niet eens in staat om een adreswijziging door te voeren.
Hahahahahah De incompetentie overgoten door allenswetende arrogantie van deze kabelboer spreekt weer boekdelen, Snel opzeggen die lui. Boycot ze! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: UPC is echt incompetent

Geplaatst: 30 nov 2005 01:34
door Sammi
Gloeiend oneens met je!
En als ik UPC was, zou ik jou als klant WEIGEREN!

Re: UPC is echt incompetent

Geplaatst: 03 dec 2005 10:26
door VoIP
Allemaal netjes opgelost en een mooie dure bos bloemen als toetje toe.

Klasse UPC.

UPC is erg begaan met haar klanten dat zie je maar weer.

Re: UPC is echt incompetent

Geplaatst: 04 dec 2005 12:52
door Hasjroker
Allemaal netjes opgelost en een mooie dure bos bloemen als toetje toe.

Klasse UPC.

UPC is erg begaan met haar klanten dat zie je maar weer.


Ja als de pers erbij is komen ze met een bos verlepte bloemen. Bang dat ze voor de zoveelste keer voor joker staan. Boycotten die handel