LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verzekeringshulp

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
alexa

verzekeringshulp

Ongelezen bericht door alexa »

In de verzekeringshulp die wordt aangboden wordt gevraagd naar de huidige aanbieder. Dit is in mijn geval Anderzorg, dus dit vul ik in. Maar bij de resultaten vind ik Anderzorg helemaal niet meer terug (hoe ik ook zoek, ik vind hem niet). Hoe kan dit? Zijn niet alle verzekeraars verwerkt in de applicatie?

Groetjes,

Alexa

alexa

Re: verzekeringshulp

Ongelezen bericht door alexa »

mn vraag is zojuist beantwoord!!! :lol: :lol: :lol:

Michel66

Re: verzekeringshulp

Ongelezen bericht door Michel66 »

Ik dus heel enthousiast de verzekeringshulp invullen. Niks geks gedaan. Nog een aantal keren verander omdat ik dacht dat ik te hoge eisen aan het stellen was: geeft ie helemaal geen resultaten! :(

trompet

Re: verzekeringshulp

Ongelezen bericht door trompet »

Zoeven de vergelijking gedaan, maar wat ik ook heb geprobeerd, het lukt met geen enkele aanvulling.
Er worde steeds geen resultaten gevonden.

trompet

Re: verzekeringshulp

Ongelezen bericht door trompet »

Zoals je ziet heb ik dus precies dezelfde ervaring als jij.[/b]

louisbras

Re: verzekeringshulp

Ongelezen bericht door louisbras »

Ik ben een man van 56 gehuwd mijn vrouw is 50 en hebben tezamen veel lichamelijke klachten mijzelf dat rot woord kanker heb 16 chemo kuren ondergaan en de meest dure medicijnen gekregen en ziekenhuisopname's gehad ben er niet vanaf en krijg nu m.i.v. 2006 bestraling in een ander zienhuis 35 km elders.ik ben nu verzekerd bij CZ en heb daarboven een topverzekering afgesloten ten eerste voor mijn vrouw inzake physiotherapie en anderzaken bijde hebben wij suiker ikzelf moet 4 xdaags spuiten en mijn vrouw slikt medicijnen .
mijn vraag is kan dit voor mijn geval in een normaal basispaket en mijn vrouw behoeft geen physiotherapie meer kan dat ook een normaal basispaket worden mijn vrouw werkt niet en ik zit voor 100% in de WAO en krijg geen herkeuring meer wat word mijn voordeel ik betaal nu voor ons tweeen €94,60 p/mnd en krijg ik via de WAO mijn premie terug in mijn uitkering.
misschien is dit veel gevraagd maar ik weet het met mijn gezondheid niet meer wat het beste is.

bij voorbaat vriendelijk dank voor de moeite die jullie nemen voor mensen als wij en de rest van de samenleving
dank jullie wel

Jaram

Re: verzekeringshulp

Ongelezen bericht door Jaram »

Net als Michel66 ben ik een half uur aan het zoeken en veranderen geweest maar het resultaat was steeds: niets gevonden.Mooie hulp is dat.
Vr Gr
JR
:cry: :cry: :cry:

Menno

Re: verzekeringshulp

Ongelezen bericht door Menno »

Werkt dus niet!!

Wat je ook probeert

Is meneer Independer wel zo onafhankelijk????

Geloof er niets van.

[email protected]

Re: verzekeringshulp

Ongelezen bericht door [email protected] »

Wat een hulp er wordt niets gevonden.
Ben het geheel eens met Menno en Jaram

Groet van Jac

Roberto2

Re: verzekeringshulp

Ongelezen bericht door Roberto2 »

Wij zitten bij IZZ . Nergens komen zij in de hulp voor. Alles geprobeerd. Als ik zo de prijzen van de andere verzekeringen zie is IZZ zeker goedkoop. Raar dat je niet je eigen verzekering kan checken in vergelijking met de eventuele nieuwe zorgverzekeraar. Alles geprobeerd maar IZZ komt 0,0% voor in de adviezen. Bah........het vertrouwen is nu al weer weg. Onafhankelijk.........ik geloof er niets van. Krijgt de tros provisie bij de aanvraag van een offerte? :(

Robert0

Re: verzekeringshulp

Ongelezen bericht door Robert0 »

Wij zitten bij IZZ . Nergens komen zij in de hulp voor. Alles geprobeerd. Als ik zo de prijzen van de andere verzekeringen zie is IZZ zeker goedkoop. Raar dat je niet je eigen verzekering kan checken in vergelijking met de eventuele nieuwe zorgverzekeraar. Alles geprobeerd maar IZZ komt 0,0% voor in de adviezen. Bah........het vertrouwen is nu al weer weg. Onafhankelijk.........ik geloof er niets van. Krijgt de tros provisie bij de aanvraag van een offerte? :(

hhhsjjs

Re: verzekeringshulp

Ongelezen bericht door hhhsjjs »

Wij zitten bij IZZ . Nergens komen zij in de hulp voor. Alles geprobeerd. Als ik zo de prijzen van de andere verzekeringen zie is IZZ zeker goedkoop. Raar dat je niet je eigen verzekering kan checken in vergelijking met de eventuele nieuwe zorgverzekeraar. Alles geprobeerd maar IZZ komt 0,0% voor in de adviezen. Bah........het vertrouwen is nu al weer weg. Onafhankelijk.........ik geloof er niets van. Krijgt de tros provisie bij de aanvraag van een offerte? :(

Gast

Re: verzekeringshulp

Ongelezen bericht door Gast »

Wij zitten bij IZZ . Nergens komen zij in de hulp voor. Alles geprobeerd. Als ik zo de prijzen van de andere verzekeringen zie is IZZ zeker goedkoop. Raar dat je niet je eigen verzekering kan checken in vergelijking met de eventuele nieuwe zorgverzekeraar. Alles geprobeerd maar IZZ komt 0,0% voor in de adviezen. Bah........het vertrouwen is nu al weer weg. Onafhankelijk.........ik geloof er niets van. Krijgt de tros provisie bij de aanvraag van een offerte? :(

Gast

Re: verzekeringshulp

Ongelezen bericht door Gast »

Oeps sorry.geloof dat er een storing is opgetreden......... Bericht hoeft maar 1x gelezen te worden :D

jajajaj

Re: verzekeringshulp

Ongelezen bericht door jajajaj »

Het wordt gezien deze postings, weer tijd, dat men MOET INLOGGEN.

LISETTE 1

Re: verzekeringshulp

Ongelezen bericht door LISETTE 1 »

BIJ MIJ WERKT DE VERZEDKERINGSHULP PERFECT!! :lol:

Rob Riksen

Re: verzekeringshulp

Ongelezen bericht door Rob Riksen »

Kan iemand de hulp helpen?

Wat je ook probeert, er komt geen resultaat!

Zou er iets mis zijn met uw site?

ron portier

Re: verzekeringshulp

Ongelezen bericht door ron portier »

Heb alles correct ingevuld en kreeg steeds op het eind de meededeling dat er geen resultaten werd gevonden.Het is tocht te gek voor woorden.

radertje
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 nov 2005 22:43

Re: verzekeringshulp

Ongelezen bericht door radertje »

De zieketekostenhulp is volgens mij overwerkt.
Hij doet het niet , wát ik of mijn man ook proberen.
Maar wel fijn van de Tros dat er zo'n hulp is !

maar even laten betijen, tot morgen. :lol:
Ik wist trouwens niet dat je m.b.t. de aanvullende pakketten ook bij je eigen verzekering geweigerd kon worden. Dat verontrust mij wel.
Want wáár moet je dan naar toe?
:shock:

gegroet,
radertje
:oops:

wana

Re: verzekeringshulp

Ongelezen bericht door wana »

Ik, en vele met mij hebben de pech chronisch ziek te zijn.
met het hulpprogramma vul je dan logischerwijs alles tot de max in om te zien waar je het best uitkomt.
helaas zijn er dan geen resultaten..
een verzekeringstechnisch advies (om bijv te blijven zitten bij je huidige verzekeraar of specifiekere aanvullende verzekering info (wat is wel vergoedings gezien haalbaar? wat verschilt inhoudelijk? en waar moet je op letten..) had erg van pas gekomen..
Als je afhankelijk van zorg bent en ook nog es fysiek niet in staat bent om álles uit te pluizen..kwam zo'n verzekerings wijzer als geroepen maar helaas,vind m erg onoverzichtelijk en onduidelijk.

Gesloten