Pagina 1 van 1

Belcomputer Versatel

Geplaatst: 30 nov 2005 15:44
door bodejosm43
Vandaag en gisteren werd ik tot vervelens toe gebeld door een verkoopmedewerker van Versatel. Deze probeerde mij aan het verstand te brengen, dat mijn internet- en telefoonrekening wel omlaag kon.

Ok, op zich een leuk verhaal, ware het niet dat ik van vrienden en collega's vaak negatieve verhalen hoor over de aansluiting die ze nu hebben: voor 45 euro per maand onbeperkt internetten en bellen, plus digitale TV plus een tweede telefoonlijn, plus 4 keer zo snel internetten. Maar veel te vaak storingen en dagenlang niet op internet kunnen, plus een hoge rekening voor het bellen naar de helpdesk, vanaf een mobiel nummer.

Op de eerste plaats: ik hoef die extra dingen helemaal niet, dus ik betaal extra voor dingen die ik niet gebruik.

Op de tweede plaats: toen ik vertelde dat ik geen belangstelling heb, werd ik daarna in totaal nog eens DERTIG keer gebeld, kon ik nagaan via mijn nummermelder. Als het een persoon was geweest, die kan niet zo nauwkeurig om de 20 minuten bellen (14.01, 14.21. 14.41, enz).

Dat blijkt te wijten te zijn aan een verkeerd afgestelde belcomputer, zegt men bij Versatel. Ik betaal nu iets meer voor mijn telefonie en internet, maar ben nu wel tevreden over de aansluiting. En ik hoef dus die extraatjes allemaal niet. Heeft iemand hier soortgelijke ervaringen?

Ik heb dus pas mijn abonnement vernieuwd, en kan intussen pas over een paar maanden weg bij KPN, omdat ik daar een nieuw contract heb afgesloten. Was net blij van Tele2 te zijn verlost, en ze dringen me weer een abonnement bij ze op.

Re: Belcomputer Versatel

Geplaatst: 30 nov 2005 19:40
door idem
Ik heb ook getwijfeld of ik niet zou overstappen naar in mijn geval @home. Je hoort/leest dat er nog erg veel problemen zijn. Ik verleng mijn abbonnement nog wel een jaartje en kijken of dan de kinderziektes er een beetje uit zijn. Ze zijn nu alleen maar zieltjes aan het winnen, maar kwaliteit, ho maar.