Kwam een maand geleden erachter nadat ik een offerte voor een autoverzekering opvroeg dat ik een spaarrekening zou hebben bij FBTO.
Wist van niks dus was wel benieuwd wat daar op stond. FBTO weer gebeld gevraagd naar het rekeningnummer kon men mij niet geven maar had inderdaad een spaarrrekening en moest doorverbonden worden naar een andere afdeling. De meneer van deze afdeling deed zeer raar want die kon niet zien dat ik een spaarrekening had lopen en moest dit uizoeken.
Heb op een gegeven moment de toegangscode voor de website aangevraagd.
Na mijzelf ingelogd te hebben zag ik inderdaad dat ik een spaarrekening op mijn naam had staan maar ook dat er regelmatig geld op gestort werd en afgehaald.
Heb in tussen al 3 maal met FBTO gebeld om te zeggen dat deze rekening niet van mij is. Zelf heb ik wel de naam van de persoon van wie wel die rekening is wten te achterhalen, heb deze naam ook aan FBTO doorgegeven.
Tot de dag van vandaag kan ik nog steeds de gegevens bekijken van deze rekening en zou zelfs ook nog het geld er van af kunnen halen.
Jammer genoeg kan ik die persoon niet waarschuwen dat ik toegang heb tot haar rekening vind dit een kwalijke zaak.
Het gaat hier wel om geld.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |