Zoals zoveel van de aanmelders van versatel, is het in mijn situatie echt te bezopen voor woorden.
Mijn aanmelding heb ik gedaan op 20-10-05 dit zou volgens de medewerker binnen 4 weken geheel gereed zijn en zou ik kunnen internetten en voetbal kijken.
aangezien ik mijn toen lopende abonnement bij een kabel bedrijf opgezegd had per 1-12-05.
ik heb had dus 6 weken de tijd om de nieuwe aansluiting gerealiseerd te krijgen. Maar helaas vandaag is het 1-12-05 en niks dus, heb 4 kee gebeld in de afgelopen weken hoe het stond met de aanvraag, al snel was het duidelijk dat er iets met mijn order verkeerd was gegaan, deze was naar een technische afdeling doorgestuurd om de aansluiting toch gerealiseerd te krijgen. Maar de medewerker vertelde mij al dat dit ongeveer 11 werkdagen zou duren. nu is dat dus al 15 werkdagen geleden en er is niets veranderd. Vandaag heb ik ze de kans gegeven om het probleem op te lossen en als ik voor 16:00 uur niets meer hoor dan mogen ze alles houden en stap ik wel naar een concurrent.
Nu gaan er ook geruchten dat het live voetbal zou worden overgenomen door KPN, krijg sterk het vermoeden dat dit ermee te maken heb.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Versatel hopelose puinhoop
-
Re: Versatel hopelose puinhoop
reken erop dat er nog eens een maand bij komt. Zeg ze gewoon dat je de aanbieding niet meer ziet zitten, en dat jij je het recht voorbehoudt om de overeenkomst als niet gesloten te beschouwen.
Moet je eens zien hoe snel ze in actie komen.
In een ander topic had ik het er al over: ze blijven maar nieuwe klanten werven met een product dat van geen kanten deugt. Ik wil best besparen op mijn telefoon- en internetkosten, maar wat ze er niet bij vertellen, is dat je 49 euro moet betalen voor de decoder van de digitale TV (is overigens wel goedkoper dan die van TV-home, en KPN).
Ik wil best overstappen, maar ze moeten eerst zorgen dat ze hun afspraken nakomen, en daarbij ook leveren wat ze beloven.
Moet je eens zien hoe snel ze in actie komen.
In een ander topic had ik het er al over: ze blijven maar nieuwe klanten werven met een product dat van geen kanten deugt. Ik wil best besparen op mijn telefoon- en internetkosten, maar wat ze er niet bij vertellen, is dat je 49 euro moet betalen voor de decoder van de digitale TV (is overigens wel goedkoper dan die van TV-home, en KPN).
Ik wil best overstappen, maar ze moeten eerst zorgen dat ze hun afspraken nakomen, en daarbij ook leveren wat ze beloven.
Re: Versatel hopelose puinhoop
Mensen meldt je ook even bij de Versatelklachtgroep --> www.versatelklachtgroep.nl