| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] reis gewonnen door het bedrijf van best usa vacations
reis gewonnen door het bedrijf van best usa vacations
€ 806.35. moet nu zien hoe ik mijn geld terug krijg. ik heb de creditcard maatschappij gebeld maar die kunnen mij verder niet helpen ik moest maar even op internet kijken naar de site van het reisbureau. e-mailtjes sturen naar het betreffende bedrijf.de site heb ik gevonden maar daar staat verder niets op en ook geen adres gegevens. wie weet wat ik nu het beste kan doen?? oja ze vertelde me bij de creditcard maatschappij dat ik de reis binnen 7 dagen moest annuleren als ik niet wilde gaan. ik wist wederom van niets.wat nu??
-
Har
Re: reis gewonnen door het bedrijf van best usa vacations
Moesje,
Kun je naam van het amerikaans bedrijf vermelden ?
Misschien zijn ermeer gedupeerden.
Ik vermoed dat jij het nummer van jouw credit card hebt gegeven met een aanbetaling machtiging.
Zonder machtiging staat m.i Interpay ??., garant voor het bedrag.

Kun je naam van het amerikaans bedrijf vermelden ?
Misschien zijn ermeer gedupeerden.
Ik vermoed dat jij het nummer van jouw credit card hebt gegeven met een aanbetaling machtiging.
Zonder machtiging staat m.i Interpay ??., garant voor het bedrag.
de naam van het bedrijf is best usa vacations. en nee ik heb geen machtiging gegeven om geld van mijn rekening af te boeken. als je de laatste 3 cijfers van je card niet doorgeeft op de achterkant van je card dan mogen ze in feite geen geld afboeken toch???
-
Har
Vreemd, hoe kan iemand iets afboeken,zonder de pincode te kennen.
-
Marco Polo
Vreemd....???
Aan een creditcard is voor het doen van betalingen geen pincode gekoppeld!!!
Aan een creditcard is voor het doen van betalingen geen pincode gekoppeld!!!