@home Gateway= Unreachable
Geplaatst: 05 dec 2005 10:19
Sinds 17 november 2005 hebben wij internet verbindings problemen met de breedband verbinding van @home. De Gateway = Unreachable .
Hebben hier over sinds 18 november contact met @home maar zonder enig succes, tot op heden is de verbinding belabberd. Ik moet de geleverde modem ( Motorola) van @home 20 tot 30 x per dag ressetten, of mijn router ( U.S.Robotics 8003), om weer even verbinding te krijgen. Mijn PC en router zijn j.l. week bij twee bedrijven geweest voor controle om te zien of niet iets aan mijn zijde problemen kunnen veroorzaken, dit bleek niet het geval. Alle experts geven aan wanneer je een GATEWAY = Unreachable probleem hebt dit een probleem is van de aanbieder van het Ineternet ( Server - Provider ) hier dus te noemen @home. Intussen heb ik Juridisch advies aangevraagd en heb per mail, brief en aangetekend schrijven @home in gebreken gesteld, en aansprakelijk gesteld... nu afwachten, en in het schrijven @home nogmaals een redelijke termijn van vijf werkdagen gegeven om de verbinding weer in orde te stellen.
J.L donderdag bleek hier in Almelo dat ik dus niet het enigste probleem geval was en dat ik op deze dag zelf een winkel Micro Computers ook dit probleem had, en iemand hier een paar strate verder op ook al sinds of omstreeks 17 november 2005 dit probleem onder vindt....
@home heeft hier op de kabel een sleutel positie , want volgens diverse postcode controles kan hier geen andere provider als alléén @home. Dus een ontbinding van mijn contract komt niet in vragen, en staat ook niet ter discusie... ik wil gewoon verbinding zoals het hoord.
Hebben hier over sinds 18 november contact met @home maar zonder enig succes, tot op heden is de verbinding belabberd. Ik moet de geleverde modem ( Motorola) van @home 20 tot 30 x per dag ressetten, of mijn router ( U.S.Robotics 8003), om weer even verbinding te krijgen. Mijn PC en router zijn j.l. week bij twee bedrijven geweest voor controle om te zien of niet iets aan mijn zijde problemen kunnen veroorzaken, dit bleek niet het geval. Alle experts geven aan wanneer je een GATEWAY = Unreachable probleem hebt dit een probleem is van de aanbieder van het Ineternet ( Server - Provider ) hier dus te noemen @home. Intussen heb ik Juridisch advies aangevraagd en heb per mail, brief en aangetekend schrijven @home in gebreken gesteld, en aansprakelijk gesteld... nu afwachten, en in het schrijven @home nogmaals een redelijke termijn van vijf werkdagen gegeven om de verbinding weer in orde te stellen.
J.L donderdag bleek hier in Almelo dat ik dus niet het enigste probleem geval was en dat ik op deze dag zelf een winkel Micro Computers ook dit probleem had, en iemand hier een paar strate verder op ook al sinds of omstreeks 17 november 2005 dit probleem onder vindt....
@home heeft hier op de kabel een sleutel positie , want volgens diverse postcode controles kan hier geen andere provider als alléén @home. Dus een ontbinding van mijn contract komt niet in vragen, en staat ook niet ter discusie... ik wil gewoon verbinding zoals het hoord.