LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] service Philps wordt met kleinste letter s geschreven

Is jouw garantie niet goed verlopen? Geef hier jouw mening.
arvie76
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 dec 2005 17:20

service Philps wordt met kleinste letter s geschreven

Ongelezen bericht door arvie76 »

Bij Philips wordt service met de kleinste letter s geschreven wat mogelijk is. Mijn FTF scherm is defect en zou geruild worden op de dag dat het geruild zou worden ben ik thuis gebleven. Niemand er geweest of ben ook niet gebelt dat ze niet kwam. Ik bellen maar ze konden mij niets vertellen hoe wat of waar. Naar nog wat telefoontje kreeg ik ineens te horen dat mijn opdracht gecanceld is. Omdat ik maar weer ben gaan bellen ging ze actie ondernemen. Ze wilde me weer de standaard procedure laten volgen. Dit wilde ik niet ikke wilde service en krijgen en gehulpen worden. Toen ik dit wilde gaan vertellen wat ik wilde en hoe dit evt te regelen was. Werd de persoon aan de telefoon kwaad en zei dat we het beter dan over het weer konden hebben. Toen ik zijn naam vroeg zei hij gewoon dag meneer en gooide de horen op de haak.
Het werd blijkbaar hem te veel en lastig en dan gooien ze de haak er op en denken klant belt wel weer want hij wil toch nieuwe monitor.

Zijn er nog meer mensen met dit probleem.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: service Philps wordt met kleinste letter s geschreven

Ongelezen bericht door karr-2 »

Ik neem aan dat je een TFT scherm bedoeld?

En over het algemeen houden medewerkers niet zo van deze manier van te woord staan. Klanten eisen maar van alles, zonder dat er enige vorm van redelijkheid in te bekennen is. Soms kunnen dingen niet meteen geregeld worden en gaat er wat tijd over heen. Accepteer het en ga gewoon door met je leven....

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: service Philps wordt met kleinste letter s geschreven

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Dit is weer zo'n verhaal waarbij wij als lezer uitsluitend worden voorzien van informatie die enkel en alleen kan leiden tot de conclusie dat de service van Philips slecht is.

Waar heb je het apparaat gekocht trouwens, en welke is het?

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: service Philps wordt met kleinste letter s geschreven

Ongelezen bericht door inxsnl »

Vandaag de dag staat arrogantie en onbeschoftheid nr 1 bij nagenoeg alle bedrijven waar je als consument verhaal wilt halen.
Het fenomeen ophangen is niet nieuw
Er worden immers werkrachten [studenten ] ingehuurd die geen enkele binding hebben met hetgeen zij doen.



Tim

Zou kunnen
Berichten: 75
Lid geworden op: 07 dec 2005 14:21

Re: service Philps wordt met kleinste letter s geschreven

Ongelezen bericht door Zou kunnen »

Het fenomeen ophangen is niet nieuw
Er worden immers werkrachten [studenten ] ingehuurd die geen enkele binding hebben met hetgeen zij doen.
Zit een kern van waarheid in ware het niet dat deze reactie 9 van de 10 keer wordt gevoed door degene die contact opneemt met het callcenter. Sommige mensen denken als ze voor € 100,- of iets meer hebben uitegegeven ze direct maar onredelijk en onbeschoft allerlei zaken kunnen eisen. In normale communicatie gaat men gelijkwaardig met elkaar om dus er zitten vast twee kanten aan het verhaal :idea:

Wat ik me afvraag is met wie en hoe de afspraak is gemaakt dat het scherm omgeruild zou worden. Me duntk dat je niet zomaar even belt met een helpdesk en men direct beloofd dat men de volgende dag direct langs komt met een nieuw scherm. Was / is de afspraak schriftelijk bevestigd en zo ja door wie?

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: service Philps wordt met kleinste letter s geschreven

Ongelezen bericht door inxsnl »

Edoch ben ik dit niet met u eens .
De koper is/denkt in deze de gedupeerde [te zijn] .
Deze moet ten alle tijde fatsoenlijk te woord worden gestaan.
Het is de taak van de telefonist/te om dit in goede banen te leiden.
Als deze niet weet waar hij/zij over praat houdt alles op.


Tim

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: service Philps wordt met kleinste letter s geschreven

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Ik wil ook wel eens meer details van dit verhaal weten, maar meneer houdt zich ineens muisstil.

arvie76
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 dec 2005 17:20

Re: service Philps wordt met kleinste letter s geschreven

Ongelezen bericht door arvie76 »

Ik heb sinds een week een nieuwe monitor gekregen. Kreeg gelukkig toen ik weer wilde gaan bellen voor de status van mijn monitor een medewerker aan de lijn die direct onderkende dat het fout was gegaan met mijn vorige monitor en ook direct aktie ging ondernemen voor een oplossing samen met hem ben ik toen heel goed geholpen. Ben toen ook volgens afspraak netjes terug gebelt en de afspraken die gemaakt zijn zijn ook netjes na gekomen. Toppie voor die medewerker. Heb omdat het verkeerd ging ook een verbeterd type tft scherm gekregen.

Maar ben nog steeds van mening dat ik in het begin van mijn probleem niet service gericht te woord ben gestaan. Heb dit ook Philips gemeldt met het oog er op dat ze het mee kunnen nemen in hun service verbetering. Ben zelf werkzaam op servicedesk dus weet dat elke klacht hoe klein ook tot een verbetering kan leiden.

Gesloten