in 2003 bedden gekocht voor mijn jongens bij beter bed ze waren er zelf bij dus uitgekozen
ze kozen voor het mickey ledikant een stalen bed met spiraal bodem.
na een tijd gaat de spiraal doorzakken en de las van de bevstigingen gaat los.
klacht gegrond. maar nu zouden de bedden niet geschikt zijn geweest voor onze kinderen.
nieuwe grenen bedden uitgekozen de focus met action latten bodems ze zouden hier plezier van hebben zo ze het huis uit gingen. van onze jongset zoon moest al snel het bed worden omgewisseld voor een nieuw omdat de steunbalken braken. werderom klacht gegrond nieuw bed.
latten uit de lattenboden braken af ik kreeg latten toegestuurd zodat ik de kapotte latten kon vervangen
maar de plastic houders van die bodems zaten vast geniet met als gevold als je de lat erin wou stoppen dit dus niet ging en die bevstiging afbrak. de lattenbodems liggen allang op het stort. en dus maar rolbodems in de bedden gekocht.
nu komt gisteren avond onze oudste zoon naar beneden is de steunbalk van zijn bed kompleet schuin afgescheurdt (gebroken) dus gisteren avond een mail naar beter bed gestuurd ik wil dat het eens opgelost wordt en er zou garantie op zitten.
ze gaan met de garantie uit van het allereerste bed dat hier geleverd is dus dat gaat niet opnieuw in als je een nieuw bed krijgt. nu moet ik 40,00 euro voorrijkosten betalen terwijl er garantie op zit. het maakt ook niet uit of ik het bij het filiaal afgeef en omruil die 40,00 euro blijft staan.
ik vindt dit zo belachelijk en ben er boos om
steeds op hun advies koop je (denk je) een goed bed voor je kind. legt geld bij en steeds dit.
hun zien ook de klachten en dat het gegrond is maar zeggen niets aan die kosten te kunnen doen.
ik heb het gevoel nu zelf al de helft van mijn zoon zijn nieuwe bed te betalen het blijft daar geld kosten.met het bed van de jongste heeft hij weken op de grond kunnen slapen voor dat het opgelost was.
wij dus nooit meer naar beter bed
beterbed? slechterbed!
in hoever ben je verplicht in zo,n situatie de voorrijkosten te betalen?