TV Home/Canal+
Geplaatst: 07 dec 2005 21:53
In December 2005 heb ik een abonnement voor cinenova genomen bij TV Home. In mei 2006 kreeg ik een brief van TVHome dat ze vanwege het betere filmaanbod overstapten op CANAL+. Ik betaalde voor Cinenova €9,95 pm. en ik zou canal+ ook voor deze prijs krijgen tot 31 december 2005. Ook staat in derze brief dat we in het najaar van 2005 uitgebreid geinformeerd zouden worden over hoe verder.
Het is inmiddels december 2005 en ik heb nog steeds niets gehoord van TV Home, dus heb ik de klantendienst gebelt en aangegeven dat ik voor Cinenova heb gekozen voor de prijs van €9,95 en niet per 2006 ineens aan een Canal+ abonnement vastzit voor €22,95.
Ik kreeg als antwoord dat ze niet wisten wat nu in januari 2006 gaat gebeuren. Ik heb meteen een brief geschreven waarin ik aangegeven heb dat ik niet ongevraagd aan een CAnal+abonnement geholpen wil worden en dat ik het abonnement per direct wil opzeggen.
M.i. heb ik nooit een handtekening gezet voor Canal+ . Tevens geeft de brief die ik gekregen heb van TV Home het idee dat er in het najaar van 2005 een keuzemoment zou komen waar je zou kunnen beslissen of je verder wil gaan met Canal+. Dit keuzemoment is ook niet gekomen.
Welk recht heb ik nu, kan ik opzeggen zonder opzegtermijn.
Is dit een slinkse manier om het ledenaantal van Canal+ op te krikken??
Het is inmiddels december 2005 en ik heb nog steeds niets gehoord van TV Home, dus heb ik de klantendienst gebelt en aangegeven dat ik voor Cinenova heb gekozen voor de prijs van €9,95 en niet per 2006 ineens aan een Canal+ abonnement vastzit voor €22,95.
Ik kreeg als antwoord dat ze niet wisten wat nu in januari 2006 gaat gebeuren. Ik heb meteen een brief geschreven waarin ik aangegeven heb dat ik niet ongevraagd aan een CAnal+abonnement geholpen wil worden en dat ik het abonnement per direct wil opzeggen.
M.i. heb ik nooit een handtekening gezet voor Canal+ . Tevens geeft de brief die ik gekregen heb van TV Home het idee dat er in het najaar van 2005 een keuzemoment zou komen waar je zou kunnen beslissen of je verder wil gaan met Canal+. Dit keuzemoment is ook niet gekomen.
Welk recht heb ik nu, kan ik opzeggen zonder opzegtermijn.
Is dit een slinkse manier om het ledenaantal van Canal+ op te krikken??