LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] InternetPlusBellen van KPN

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Dropjoker
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 dec 2005 20:21

InternetPlusBellen van KPN

Ongelezen bericht door Dropjoker »

Heb al enige tijd I+B (internetplusbellen) van KPN, als proefkonijn zal ik maar zeggen.
Als ik dan die verhalen over andere providers lees dan denk ik ik zit hier nog niet eens zo slecht.
Gemiddelde gesprekstijd incl. wachten = 30 min.
Gemiddelde reactietijd door KPN na e-mail of website o.i.d. = 1 week. :shock:
Alleen de tijd dat ik geen internet heb of (digitale) telefoon is veel te lang. :twisted:

Kan nu officieel al twee weken niet internetten, dat dit nu wel kan is niet aan KPN te danken, maar aan een compfreak die zonder de software van KPN verbinding maakt met de Experiabox van KPN.
(een draadloze verbinding.)

KPN beloofde twee lijnen en altijd gratis bellen naar vaste nr. in Nld voor € 52,-/ mnd,1600 / 256 mb.wordt 3200!!!
Dus niet voor dat tweede nr. moet je € 1,50 / mnd. betalen en nogmaals € 10,- voor dat gratis bellen :shock: ??????
Stond destijds op hun site en ook bij de Primafoon dat je gelijktijdig bellen en gebeldt kon worden d.m.v. 2,4 of 5 lijnen. :roll:
KPN heeft dit nu op hun site verandert door een opmerking erbij te zetten dat je hiervoor een extra nr. moet hebben en dus extra moet dokken.€ 1,50 en€ 10,- per nr.
Heb onderhand meerdere malen gereageerd d.m.v mails, via www.kpn.nl, en schriftelijk.
Het lijkt erop dat KPN hier niets om geeft, tot nu toe hebben ze nog maar een enkele maal via mail gereageerd met vragen naar gegevens die al bij hun bekent zijn of zelfs helemaal niet.
Wat mij ook verwondert is dat klantenservice KPN en hun tweede lijn er soms zelf niets van snappen, over I+B.

KPN ik begrijp best wel dat als je iets nieuws op de markt brengt hier kinderziektes bijhoren en heb hier ook begrip voor.
Wat ik echter niet snap is dat je de I+B klant in de kou laat staan ( en het is nu koud).
KPN laat zien waar je voor staat en maak je beloftes waar.
Los op die problemen, want KPN staat voor degelijkheid of niet soms.
Bedankt.

Lahan
Berichten: 167
Lid geworden op: 24 sep 2005 14:30

Re: InternetPlusBellen van KPN

Ongelezen bericht door Lahan »

je hebt waarschijnlijk de aanbieding niet goed gelezen, de extra lijn is nooit gratis geweest en ook het onbeperkt bellen is altijd 10euro extra geweest...

het is zeer dom en verboden om eenzelfde onderwerp meerdere malen te plaatsen, dit staat trouwens ook in de regels, hieruit blijkt dat jij wel vaker de regeltjes niet (goed) leest...

leuk dat je kpn vraagt om je problemen op te lossen, alleen zit kpn hier niet, die zitten heel ergens anders...

jvs
Berichten: 89
Lid geworden op: 07 okt 2005 18:40

Re: InternetPlusBellen van KPN

Ongelezen bericht door jvs »

Als ik zo tussen de regels door lees, werd jouw probleem dus niet door de adsl verbinding van kpn veroorzaakt maar doordat het draadloze netwerk tussen je livebox en jouw pc (bij jou thuis) niet goed werkt...

Dat is niet echt iets wat met de beste wil van de wereld onder "kpn storing" valt. Sterker nog, kpn is volgens mij een van de weinige providers die je met draadloze netwerken helpt (iets wat ik overigens niet verstandig vind, het levert buiten verhouding veel problemen en support kosten op omdat wlan naar mijn gewoonweg niet geschikt is voor de gemmiddelde mensch :o).

Gesloten