Telfort wil abonnement niet beïndigen; geen dekking!
Geplaatst: 09 dec 2005 21:26
Ik heb sinds september 2003 een abonnement van Telfort. Toen woonde ik nog in Apeldoorn en had niks geen problemen. Ja wel eens dat ik geen bereik had in dichtbebosde gebieden, maar dat mocht de pret niet drukken.
In juli 2005 mocht ik mijn abonnement verlengen via hun site. Ik was tevreden over telfort en wilde dat doen. Ik heb een nieuw abonnement aangevraagd met nieuwe telefoon EN met klap op de vuurpijl een pc. Het nieuwe abonnement zou per 4 september 2005 ingaan, maar ik kreeg al na een paar weken mijn nieuwe telefoon en de pc. Alles werkte prima IN APELDOORN.
Sinds 1 september 2005 (3 dagen voordat mijn nieuwe abonnement in zou gaan!!!!) wonen wij in Arnhem. Toen we het koopcontract hadden getekend gingen we gelukkig en blij naar ons nieuwe huis om te klussen. En wat verbaasde mij...ik had geen bereik!! Niet eens 1 streepje! Mijn man checkte zijn mobiel (VODAFONE abonnement!!) en hij had wel bereik!! Ik ben meteen gaan bellen naar Telfort (met de telefoon van mijn man dus) en kreeg iemand aan de lijn die er volgens mij weinig van wist en ik werd afgescheept dat ik maar moest proberen om de simkaart in een ander toestel te doen. Dat gedaan en helaas het werkte gewoonweg niet. Maar we waren druk en ik dacht ik bel morgen wel weer. De volgende dag weer bellen; ik kreeg iemand anders aan de lijn en weer werd ik afgescheept met een of ander smoesje...die dag nog 2 keer gebeld en weer smoesjes. De dag erop weer bellen en ga zo maar door. Ze hebben me nog beloofd dat ik terug gebeld zou worden, maar dat is ook niet gebeurt.
Ik kreeg het advies van 1 van die mensen om een brief te sturen.Dat gedaan en een week later kreeg ik een brief terug.Geen 1 woord ging over mijn klacht. Er stond enkel in: "u heeft uw abonnement opgezegd dus per september 2007 is uw abonnement beïndigd" Nou ja!! Ik had in mijn brief gezegd dat ik graag klant bij telfort wilde blijven maar als ze mij geen bereik konden geven dat het weinig zin had en zonde van mijn geld is en ik dan mijn abonnement per direct wilde beïndigen! En dan reageren ze zo! Wat een service.....
Ik heb het even laten rusten want ik werd er erg gestressed van en ik had in mijn prive leven een aantal dingen die even wat belangrijker waren, maar sinds een week zijn we (mijn man en ik) het weer aan het proberen om van telfort af te komen. We zijn nu aan het mailen met ze....ik heb verteld dat een vriend van ons ook telfort heeft en hier dus ook geen bereik heeft, dat ik zelfs in mijn achtertuin geen bereik heb etc etc.....ik krijg enkel dat er hier wel bereik is en dat geen enkele provider binnenshuis bereik kan garanderen....Lekker dan!! Toch raar dat vodafone het hier wel gewoon doet, dus aan het huis ligt het niet!!
Ik heb inmiddels sinds 2 maand een abonnement van vodafone afgesloten, omdat ik anders niet bereikbaar ben....dus ik zit met dubbele kosten zo. Wat mij erg veel pijn doet, omdat zij geld ontvangen voor iets wat ze niet leveren!!! Plus dat wij een dochtertje hebben van 1,5 jr en mijn man alleenverdiender is en wij het niet breed hebben....en dan betaal ik 35 euro per maand voor NIETS! Asociaal vind ik het van Telfort! Ze doen niets, alleen maar geld aftroggelen!!
Heel triest dit! En dat terwijl ik het de dagen voor 4 september elke dag heb kenbaar gemaakt!! Ik had het abonnement in apeldoorn afgesloten omdat ik daar goed bereik had...toen wist ik nog niet dat ik ging verhuizen naar arnhem.....dat hier geen bereik is kan ik niets aan doen!!
Wat kan ik hiermee doen??????
In juli 2005 mocht ik mijn abonnement verlengen via hun site. Ik was tevreden over telfort en wilde dat doen. Ik heb een nieuw abonnement aangevraagd met nieuwe telefoon EN met klap op de vuurpijl een pc. Het nieuwe abonnement zou per 4 september 2005 ingaan, maar ik kreeg al na een paar weken mijn nieuwe telefoon en de pc. Alles werkte prima IN APELDOORN.
Sinds 1 september 2005 (3 dagen voordat mijn nieuwe abonnement in zou gaan!!!!) wonen wij in Arnhem. Toen we het koopcontract hadden getekend gingen we gelukkig en blij naar ons nieuwe huis om te klussen. En wat verbaasde mij...ik had geen bereik!! Niet eens 1 streepje! Mijn man checkte zijn mobiel (VODAFONE abonnement!!) en hij had wel bereik!! Ik ben meteen gaan bellen naar Telfort (met de telefoon van mijn man dus) en kreeg iemand aan de lijn die er volgens mij weinig van wist en ik werd afgescheept dat ik maar moest proberen om de simkaart in een ander toestel te doen. Dat gedaan en helaas het werkte gewoonweg niet. Maar we waren druk en ik dacht ik bel morgen wel weer. De volgende dag weer bellen; ik kreeg iemand anders aan de lijn en weer werd ik afgescheept met een of ander smoesje...die dag nog 2 keer gebeld en weer smoesjes. De dag erop weer bellen en ga zo maar door. Ze hebben me nog beloofd dat ik terug gebeld zou worden, maar dat is ook niet gebeurt.
Ik kreeg het advies van 1 van die mensen om een brief te sturen.Dat gedaan en een week later kreeg ik een brief terug.Geen 1 woord ging over mijn klacht. Er stond enkel in: "u heeft uw abonnement opgezegd dus per september 2007 is uw abonnement beïndigd" Nou ja!! Ik had in mijn brief gezegd dat ik graag klant bij telfort wilde blijven maar als ze mij geen bereik konden geven dat het weinig zin had en zonde van mijn geld is en ik dan mijn abonnement per direct wilde beïndigen! En dan reageren ze zo! Wat een service.....
Ik heb het even laten rusten want ik werd er erg gestressed van en ik had in mijn prive leven een aantal dingen die even wat belangrijker waren, maar sinds een week zijn we (mijn man en ik) het weer aan het proberen om van telfort af te komen. We zijn nu aan het mailen met ze....ik heb verteld dat een vriend van ons ook telfort heeft en hier dus ook geen bereik heeft, dat ik zelfs in mijn achtertuin geen bereik heb etc etc.....ik krijg enkel dat er hier wel bereik is en dat geen enkele provider binnenshuis bereik kan garanderen....Lekker dan!! Toch raar dat vodafone het hier wel gewoon doet, dus aan het huis ligt het niet!!
Ik heb inmiddels sinds 2 maand een abonnement van vodafone afgesloten, omdat ik anders niet bereikbaar ben....dus ik zit met dubbele kosten zo. Wat mij erg veel pijn doet, omdat zij geld ontvangen voor iets wat ze niet leveren!!! Plus dat wij een dochtertje hebben van 1,5 jr en mijn man alleenverdiender is en wij het niet breed hebben....en dan betaal ik 35 euro per maand voor NIETS! Asociaal vind ik het van Telfort! Ze doen niets, alleen maar geld aftroggelen!!
Heel triest dit! En dat terwijl ik het de dagen voor 4 september elke dag heb kenbaar gemaakt!! Ik had het abonnement in apeldoorn afgesloten omdat ik daar goed bereik had...toen wist ik nog niet dat ik ging verhuizen naar arnhem.....dat hier geen bereik is kan ik niets aan doen!!
Wat kan ik hiermee doen??????