LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Peter R. de Vries

Hier kan je jouw opmerkingen en klachten kwijt over LegioLease.
dejongh1

Peter R. de Vries

Ongelezen bericht door dejongh1 »

Ik kreeg vandaag een kaart met daarop geschreven;"Peter R. de Vries gaat Den Haag opschudden!".Verder:" Omdat ik politici betrap die niet de waarheid spreken".Waarom doet Peter dan niets aan de fuc king
aandelenlease affaire,daar doen politici niets anders dan liegen?Bv.
Zalm, Sorgdrager, Oosting etc.
We worden door Lemstra(SLV) voor miljarden euro's belazerd.

Notenkraker

Re: Peter R. de Vries

Ongelezen bericht door Notenkraker »

DeJongh, je ziet het waarschijnlijk helemaal verkeerd. Peter R. de Vries wil naar Den Haag ter meerdere glorie van hemzelf. Denk maar niet dat hij tegen "heilige huisjes" gaat aanschoppen en daardoor de gevestigde politieke orde tegen zich in het harnas wil jagen. Daarbij moet ik eerst nog zien dat hij inderdaad doorgaat met zijn politieke aspiraties: die 41% bijval die hij wil, haalt deze man nooit van zijn leven.

dejongh1

Peter R. de Vries zegt verder;"Omdat ik onrecht bestrijd".Niet met aandelenlease dus?So what a comedian.
Het enige wat ik lees is ikke ,ikke(en de rest kan stikken).
Het enige waar hij niet over schrijft,zoals alle andere politici,is wat hij werkelijk gaat doenals hij aan de macht is.Balkenende zei ook niet bij de vorige verkiezingen dat hij zo'n hard beleid zou gaan voeren!
Je word genaaid waar jezelf bij staat.

wreker

Ongelezen bericht door wreker »

Dit zijn de mensen achter de partij van Peter R. de Vries.

http://www.prdv.nl/nl/biografie/mensen_ ... artij.html

Willems

Ongelezen bericht door Willems »

Hoewel ik de story over de gevonden floppy's met Staatsgeheimen, die bij R.de Vries belandde zeer merkwaardig blijf vinden, lijkt mij zijn aanpak zeer interessant. Vooral zijn ervaring op het gebied van de geheimendienst
imponeert:kennis is macht, kennis over gesloten potten is dubbele macht.
Pim Fortuyn dacht ook de boel op zijn kop te zetten door grote schoonmaak te gaan houden en openheid van zaken brengen. Maar het liep geheel anders uit. Met R. de Vries geloof ik, dat de bedoelingen erg goed zijn, maar of er potten gebroken zullen worden, heb ik meer dan twijfels over. De geheimediensten kennen elkaar, weten alles van elkander en houden zo de zaak in evenwicht. Wat ik eenvoudig wil zeggen is, dat R.de Vries zal ook een dossier hebben of is zalig nog tijdens het leven!
Het lijkt mij, dat zelfs wanneer R. de Vries nu een populair petje opzet,
dan nog zal hij vermoedelijk eindigen met de hoge hoed op, wanneer hem alles goed zal lukken. De ervaring leert ons, dat de omstandigheden zijn, die de man zal maken(vraagt het aan de Stichting Leaseverlies nog zo recent in geheugen): Een kleine R. de Vries praat nu over de geheimedienst, maar een Grote R.de Vries zal moeten leren zwijgen als een mof. Vraag het maar aan Pim!

domin8r

Ongelezen bericht door domin8r »

Dit zijn de mensen achter de partij van Peter R. de Vries.

http://www.prdv.nl/nl/biografie/mensen_ ... artij.html
Naar boven
Nou, dat schept vertrouwen...

burning inside

Ongelezen bericht door burning inside »

Klaas Wilting - Lid Dagelijks bestuur/Partijvoorzitter
Uhhhmmm...iets met DSB???? :oops:

J.L. v. N.

Ongelezen bericht door J.L. v. N. »

Peter R. de Vries zou hier eens naar toe moeten gaan .....
www.platformaandelenlease.nl/images/Advertentie.jpg

dejongh1

De kaarten die Peter R de vries heeft rondgestuurd door heel Nederland
kost 0,39 eurocent per stuk.Er is ook al 0,39 eurocent porto betaald zodat je de kaart kunt terugsturen.Afgerond dus 0,80 eurocent per
kaart.0,80 eurocent per kaart maal 4 miljoen huishoudens =3,2 miljoen euro.Wie betaalt dit?John de Mol?Wordt Peter de boodschappenjongen
in de Tweede Kamer voor John de Mol en Zakenvrienden?

dejongh1

Ik zie het nog gebeuren in de toekomst,dat Tweede Kamerleden shirts gaan dragen met hun sponsors voor en achterop.Bv Shell,Unilever,Philips etc. En voor een extra hoog bedrag kun je een Europees parlementslid sponsoren,zoal bv. Neelie Kroes.
Lang leve de democratie.
Het sponsoren van politici door multinationals gebeurt nu al dmv aangeboden nevenfuncties!

Gesloten