LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] scarlet one
scarlet one
Het bekende Scarlet drama. Scarlet One genomen, maandenlang nooit aangesloten voor vaste telefonie en adsl, wel voor mobiel en digitale tv. In de winkel was mij verteld dat Scarlet alles zou overnemen. Was dus verbaasd om een factuur van UPC te krijgen. Dankzij Radar uiteindelijk van Scarlet afgekomen. Vind het reeel om de telefoonkosten te betalen die ik mobiel had gemaakt, maar niet om de digitale tv te betalen. Het was een wanprestatie (minder kanalen dan beloofd en slechte kwaliteit) en bovendien betaalde ik dubbel omdat zij UPC niet opzegden. Scarlet zegt: jammer dat u in de winkel foute informatie hebt gehad, betaalt u toch maar. Iemand dit ook meegemaakt of advies?
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 13 dec 2005 22:58
Re: scarlet one
Scarlet One, is niet alleen een iritante aanbieder op TV maar ook een iritante inbreker op internet, regelmatig heb je weer van die vervelende popup windows van scarlet op je pc. SCARLET !!!!!!!!!!!!!!!!! TREK HET DOOR DE PLEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: scarlet one
een tip kijk altijd op forums al deze of die van Kassa scheelt een hoop geouwehoer.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 19 dec 2005 11:55
Re: scarlet one
Loop al maanden met Scarlet te rommelen , ben zo wanhopig dat ik nu contact heb gezocht met een advokaat maar zou graag met meerdere mensen een procedure starten.
Re: scarlet one
Daar was ik weer na maanden van afwezigheid.. Want was bezig o.a. met het beroemde/beruchte Scarlet. Ik zie hier op het forum dat mensen zoeken naar medestanders om een procedure te starten tegen Scarlet. Ik hou me aanbevolen!
In het kort nog even een geschiedenis van ons met scarlet, zoek op "pafe" (als trosradar mijn posts nog niet verwijderd heeft) en je kunt het weer herlezen, maar toch nog even:
- april 2005: wij reageren (achteraf gezien stom genoeg, maar het zag er veelbelovend uit) op de advertentie van man in onderbroek van Scarlet en vragen of wij bij hun kunnen komen vanwege (achteraf weer gezien MINDER) slechte ervaringen met KPN. Scarlet (althans de persoon aan de telefoon) lacht sarcastisch en roept dat dat ook de reden is dat veel mensen naar scarlet toegaan en dat ze ons zo spoedig mogelijk zouden aanmelden/overzetten voor VOIP en internet en mobiel.
- Gedurende de volgende maanden gebeurt er he-le-maal niets. We hadden geen telefoon, geen internet, niets, alleen mobiel stuurde scarlet wel op (natuurlijk, want is lekker duur als je geen telefoon hebt)
- juli/augustus 2005: Via scarlet krijgen we diverse afspraken door van een monteur van EMTECH en later CABLE ONE, waar meestal niemand verscheen (als uitzendkracht steeds vrijgenomen van mijn werk voor die lui)
- augustus 2005: we worden door een erg vriendelijk jonge monteur van Cable one, eindelijk aangesloten.
- Daarop volgende maanden niets dan problemen: dan doet de telefoon het weer dagen niet, dan weer de mobiel niet, de klantenservice is ronduit niet bereikbaar, of ronduit onbeleefd en we worden steeds wantrouwiger.
- Dan: een rekening: of we maar even de maanden mei t/m augustus willen betalen. Terwijl we niets hadden. Kwaad geworden vanwege het feit dat ik kosten MOEST maken met hun mobiel en begon het hele verhaal vanwege wantrouwen hier te plaatsen. Ontdekte dat ik niet de enige was....
- Tros Radar behandelt in de eerste uitzending na de zomervakantie Scarlet one. De voorbeeldbrief die Radar plaatste op de site aangevuld en met handtekening retour en aangetekend verstuurd naar Scarlet
- Oktober 2005: SCARLET reageert met een onbenullige excuusbrief, zegt dat "leveringsvoorwaarden" geldig zijn (later ontdekt dat die ook niet wettig zijn na grondige research) en onze telefoon heeft het helemaal opgegeven.
- Tot nu toe: diverse rekeningen/aanmaningen/dreigementen van scarlet gekregen. Ook belde de afdeling "collections" regelmatig, waarna ik op het eind zo kwaad werd dat Scarlet medewerkster zei:"kunt u even rustig worden meneer?" of:"wilt u dat we u helpen of niet, anders noteer ik uw telefoonnummer helemaal niet?", waarna ik ook die telefonische contacten niet meer aangegaan ben...
- Ook tot nu toe: gedeelte van de rekeningen betaald want: ik heb geen mobiel, geen telefoon, alleen internet nog en ik vind dus (na het lezen van het advies op de RADAR site) dat ik dus niet de volledige kosten van dit waardeloze abbonnement hoef te betalen. Een "lousy" 39,95 voor "alle diensten" betekend: alleen internet dus de helft. 20 euro. En dat betaal ik en dat vind ik al teveel, mijn vrouw en ik worden ondertussen mentaal en fysiek ziek hiervan.
Laatste week: Scarlet dreigt met een "lousy" 51,43 euro tegoed van ons (zonder enige vorm van service) met een incassobureau. Mijn vrouw en ik zijn het zat en willen nu een rechtszaak beginnen niet alleen om van dit contract af te komen, maar ook omdat we gewoon kosten hebben aan die losers van scarlet. Aangetekende brief verstuurd weer naar scarlet dat ik nu ook "onaangekondigt" met een rechtszaak zal beginnen. Ondertussen geinformeerd bij o.a. de mediamarkt hier in deze stad die me letterlijk zei zonder dat ze mijn situatie in details kenden:"meneer, wij verkopen scarlet niet. Zoek een advocaat. Dat is alles wat we kunnen zeggen." ook Dixons zegt hetzelfde....
Dus mensen: zoekt u medestanders: graag! Meld u of TROS RADAR pak die lui voor eens en voor altijd aan en haal ze uit de lucht.
Wat er ook gebeurt, mijn rechtsbijstandsverzekering is al ingelicht en zij zullen dit oppakken. Dus meld u.
En Scarlet: ik hoop dat jullie failliet gaan!!!!
Groetjes
Pafe
In het kort nog even een geschiedenis van ons met scarlet, zoek op "pafe" (als trosradar mijn posts nog niet verwijderd heeft) en je kunt het weer herlezen, maar toch nog even:
- april 2005: wij reageren (achteraf gezien stom genoeg, maar het zag er veelbelovend uit) op de advertentie van man in onderbroek van Scarlet en vragen of wij bij hun kunnen komen vanwege (achteraf weer gezien MINDER) slechte ervaringen met KPN. Scarlet (althans de persoon aan de telefoon) lacht sarcastisch en roept dat dat ook de reden is dat veel mensen naar scarlet toegaan en dat ze ons zo spoedig mogelijk zouden aanmelden/overzetten voor VOIP en internet en mobiel.
- Gedurende de volgende maanden gebeurt er he-le-maal niets. We hadden geen telefoon, geen internet, niets, alleen mobiel stuurde scarlet wel op (natuurlijk, want is lekker duur als je geen telefoon hebt)
- juli/augustus 2005: Via scarlet krijgen we diverse afspraken door van een monteur van EMTECH en later CABLE ONE, waar meestal niemand verscheen (als uitzendkracht steeds vrijgenomen van mijn werk voor die lui)
- augustus 2005: we worden door een erg vriendelijk jonge monteur van Cable one, eindelijk aangesloten.
- Daarop volgende maanden niets dan problemen: dan doet de telefoon het weer dagen niet, dan weer de mobiel niet, de klantenservice is ronduit niet bereikbaar, of ronduit onbeleefd en we worden steeds wantrouwiger.
- Dan: een rekening: of we maar even de maanden mei t/m augustus willen betalen. Terwijl we niets hadden. Kwaad geworden vanwege het feit dat ik kosten MOEST maken met hun mobiel en begon het hele verhaal vanwege wantrouwen hier te plaatsen. Ontdekte dat ik niet de enige was....
- Tros Radar behandelt in de eerste uitzending na de zomervakantie Scarlet one. De voorbeeldbrief die Radar plaatste op de site aangevuld en met handtekening retour en aangetekend verstuurd naar Scarlet
- Oktober 2005: SCARLET reageert met een onbenullige excuusbrief, zegt dat "leveringsvoorwaarden" geldig zijn (later ontdekt dat die ook niet wettig zijn na grondige research) en onze telefoon heeft het helemaal opgegeven.
- Tot nu toe: diverse rekeningen/aanmaningen/dreigementen van scarlet gekregen. Ook belde de afdeling "collections" regelmatig, waarna ik op het eind zo kwaad werd dat Scarlet medewerkster zei:"kunt u even rustig worden meneer?" of:"wilt u dat we u helpen of niet, anders noteer ik uw telefoonnummer helemaal niet?", waarna ik ook die telefonische contacten niet meer aangegaan ben...
- Ook tot nu toe: gedeelte van de rekeningen betaald want: ik heb geen mobiel, geen telefoon, alleen internet nog en ik vind dus (na het lezen van het advies op de RADAR site) dat ik dus niet de volledige kosten van dit waardeloze abbonnement hoef te betalen. Een "lousy" 39,95 voor "alle diensten" betekend: alleen internet dus de helft. 20 euro. En dat betaal ik en dat vind ik al teveel, mijn vrouw en ik worden ondertussen mentaal en fysiek ziek hiervan.
Laatste week: Scarlet dreigt met een "lousy" 51,43 euro tegoed van ons (zonder enige vorm van service) met een incassobureau. Mijn vrouw en ik zijn het zat en willen nu een rechtszaak beginnen niet alleen om van dit contract af te komen, maar ook omdat we gewoon kosten hebben aan die losers van scarlet. Aangetekende brief verstuurd weer naar scarlet dat ik nu ook "onaangekondigt" met een rechtszaak zal beginnen. Ondertussen geinformeerd bij o.a. de mediamarkt hier in deze stad die me letterlijk zei zonder dat ze mijn situatie in details kenden:"meneer, wij verkopen scarlet niet. Zoek een advocaat. Dat is alles wat we kunnen zeggen." ook Dixons zegt hetzelfde....
Dus mensen: zoekt u medestanders: graag! Meld u of TROS RADAR pak die lui voor eens en voor altijd aan en haal ze uit de lucht.
Wat er ook gebeurt, mijn rechtsbijstandsverzekering is al ingelicht en zij zullen dit oppakken. Dus meld u.
En Scarlet: ik hoop dat jullie failliet gaan!!!!
Groetjes
Pafe