Meer informatie tijdens onophoudt
Geplaatst: 12 dec 2005 23:44
Wanneer er calamiteiten zijn bv dat er trein ongeluk is gebeurd verteld de Nedererlandse Smoesjes (NS) je niet welke route je dan het beste kunt gaan en ook geen info wat je voor dezelfde prijs een omweg mag maken of zo.
Verder informeert de NS niet altijd wat er aan de hand is. Zo had ik eens dat ik bericht via de regionale omroep hoorde wat er aan de hand was en hoeveel latere binnenkomst de trein had. Wanneer je actief geïnformeerd wordt is er denk ik ook meer begrip voor een vertraging.
Verder vind ik dat NS zo eerlijk moet zijn om om te roepen dat mensen recht hebben op geld terug bij vertraging als er sprake is van vertraging van 30 minuten of meer.
Tip: Wanneer u zeker weet dat de trein 60 minuten of meer vertraging heeft ga dan 1e klas kaartje kopen u heeft immers recht op 100% vergoeding.
Verder informeert de NS niet altijd wat er aan de hand is. Zo had ik eens dat ik bericht via de regionale omroep hoorde wat er aan de hand was en hoeveel latere binnenkomst de trein had. Wanneer je actief geïnformeerd wordt is er denk ik ook meer begrip voor een vertraging.
Verder vind ik dat NS zo eerlijk moet zijn om om te roepen dat mensen recht hebben op geld terug bij vertraging als er sprake is van vertraging van 30 minuten of meer.
Tip: Wanneer u zeker weet dat de trein 60 minuten of meer vertraging heeft ga dan 1e klas kaartje kopen u heeft immers recht op 100% vergoeding.