Pagina 1 van 1

Opzeggen Versatel

Geplaatst: 13 dec 2005 10:43
door Serrie
Kan iemand mij helpen? Ik post deze mail voor mijn ouders. Ze zijn overgegaan naar een nieuw Versatel abonnement, maar Versatel maakt er een potje van. Ze hebben twee maanden geen telefoon gehad; belden over de lijn van een ander en vice versa. Internet werkt helemaal niet, aangezien er nog nooit een monteur is langsgeweest om het te installeren. Volgens Versatel is die monteur wel al 4 keer geweest en werkt alles prima. Nou, niet echt dus. Nu zijn ze druk bezig om het abonnement te beeindigen, maar Versatel meldt gewoon dat dat over een jaar pas kan als het contract is afgelopen. Als ik zo het forum lees, zijn er een heleboel mensen met klachten over Versatel. Dus hoop ik eigenlijk dat iemand ons een beetje kan helpen. Alle info is welkom, want dit laten we natuurlijk niet over onze kant gaan!

Re: Opzeggen Versatel

Geplaatst: 13 dec 2005 17:24
door Helmer
Ik zou zeggen meld je vraag even op www.versatelklachtgroep.nl :)

Re: Opzeggen Versatel

Geplaatst: 17 dec 2005 17:38
door Pancho Villa
Je moet een aangetekende brief sturen waarin je ze in gebreke stelt. Geef daar in een redelijk termijn (2 weken max.) dat ze het moeten oplossen en als dat niet gebeurt dat jij je contract per die datum onbindt. Dit kan wettelijk want een leverancier heeft ook berplichtingen en dat is de dienst leveren die jij afgesloten hebt. Versatel zal dit niet accepteren maar daar moet je maling aan hebben. Laat ze maar dreigen met incassobureau's en een kort geding. Versatel heeft tot op heden nog geen enkele zaak gewonnen met betrekking op het ontbinden van het contract wegens een wanprestatie.