Mediabox van UPC
Geplaatst: 13 dec 2005 13:53
Sinds 1/7/2005 moeten wij vanwege beslissingen door UPC en gemeente Haarlem het Spaaanse TVE via een kastje bekijken.
Dit kastje moest 8 december j.l verplicht vervangen worden door de Mediabox van UPC (veel plezier met kijken). Nou van deze opmekring is nog niets terecht gekomen. UPC krijgt het niet voorelkaar om het signaal door te geven. Vanaf dinderdagavond zeker 10 keer gebeld met die club en elke keer wordt je met hetzelfde kluitje in het riet gestuurd.
Tot aan nu werkt nog niets. Als je boos wordt hangt men op. Als je om een leidinggevende vraagt zegt imen niet mogelijk. De geitenwollensokken dragers van UPC (Dhr Vianen voorop) durven hun verantwoordelijkheid niet te nemen en zorgen absoluut niet dat de klant krijgt wat hem belooft is. Vanmorgen beweert men zelf ijskoud dat ik pas maandagavond (12/12) voor het errst gebeld heb, terwijl ik zaterdag bij een service punt zelf heb gezien dat ik al vanaf donderdag avond bel.
"u kan toch analoog kijken." Wordt gezegd. Correct maar NIET het kanaal waar ik naar wil kijken (voor alle duidelijkheid dit kanaal is niet extra maar zit in het pakket wat ik via de mediabox kan krijgen en daar dan ook voor betaal!)
Hoe kunnen wie die geitenwollensokkenclub zover krijgen dat ik weer mijn kanaal kan kijken.
Dit kastje moest 8 december j.l verplicht vervangen worden door de Mediabox van UPC (veel plezier met kijken). Nou van deze opmekring is nog niets terecht gekomen. UPC krijgt het niet voorelkaar om het signaal door te geven. Vanaf dinderdagavond zeker 10 keer gebeld met die club en elke keer wordt je met hetzelfde kluitje in het riet gestuurd.
Tot aan nu werkt nog niets. Als je boos wordt hangt men op. Als je om een leidinggevende vraagt zegt imen niet mogelijk. De geitenwollensokken dragers van UPC (Dhr Vianen voorop) durven hun verantwoordelijkheid niet te nemen en zorgen absoluut niet dat de klant krijgt wat hem belooft is. Vanmorgen beweert men zelf ijskoud dat ik pas maandagavond (12/12) voor het errst gebeld heb, terwijl ik zaterdag bij een service punt zelf heb gezien dat ik al vanaf donderdag avond bel.
"u kan toch analoog kijken." Wordt gezegd. Correct maar NIET het kanaal waar ik naar wil kijken (voor alle duidelijkheid dit kanaal is niet extra maar zit in het pakket wat ik via de mediabox kan krijgen en daar dan ook voor betaal!)
Hoe kunnen wie die geitenwollensokkenclub zover krijgen dat ik weer mijn kanaal kan kijken.