Let dus goed op, en vraag bij evt. afkeur een afkeuringsrapport dit moeten ze nl. afgeven.
En anders kan je niet in beroep tegen een evt. onterechte afkeur.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
NIEUWS
Voordelige APK met Kruidvat waardecheque
Kwik-Fit biedt, in samenwerking met drogisterijketen Kruidvat, een extra voordelige APK-keuring aan.
Automobilisten die tussen 13 en 31 december 2005 een APK-waardecheque aanschaffen bij Kruidvat, kunnen tegen inlevering hiervan hun APK-keuring in 2006 bij Kwik-Fit gratis laten uitvoeren.
Heeft u een APK-waardecheque en wilt u een afspraak maken, surf dan naar www.kwik-fit.nl/kruidvat .
(puur en heel snel afkeuren wat we zelf leveren)
En dan in je laatste posting zeggen dat het niet om devooral over de laatste (stunt) via het KRUITVAT apk korting? echt pure misleiding.
Hier reageer ik opvooral over de laatste (stunt) via het KRUITVAT apk korting? echt pure misleiding.
Dan moet je ook een normale posting plaatsen en niet allerlei kreten slaken die je niet hard kunt maken, het over misleiding hebben en ook dat kun je niet hard maken. Al met al denk ik dat er een zekere jalouzie om de hoek komt kijken bij deze stunt van Kwik fit en Kruitvat.helaas krijg ik via dit forum geen normale reacties op de vragen die ik stel .
Heeft herkeuren te maken met 'n trieste manier van keurenik heb zeker niet te maken met concurentie van k/ft wel met de herkeuringen van mensen die eerst bij k/ft geweest zijn {en dus de trieste manier van keuren}
Graag............anders gaan we stoppen