Pagina 1 van 1

Philips senseo

Geplaatst: 15 dec 2005 17:45
door marcus1958
Alle lof uitingen ten spijt hier op dit forum over de service van Philips.
ik heb diverse malen gebelt met de service dienst voor het vervangen van het bij mij al 3 keer in twee jaar kapot gegane afdicht rubber, ze zullen telkens terug bellen wat zelden gebeurt , ook word het rubbertje niet opgestuurt en zeker niet kosteloos.
Voor mij de 2 slechte ervaring met onze nationale trots.
Heb besloten om de senseo maar weg tegooien dus einde ergernis.
Heb nog wel een nieuwe slogan voor Philips.
Hoe moeilijk kun je het maken.

Re: Philips senseo

Geplaatst: 15 dec 2005 20:11
door inxsnl
Sorry me no understand.

Het rubber is voor een paar euro te verkrijgen bij een europart onderdelenshop.
Zo wordt dus ook de wegwerpcultuur in stand gehouden.


Tim

Re: Philips senseo

Geplaatst: 16 dec 2005 19:30
door Thijs193
we hebben die dingen zat liggen, krijgen wij van Philips voor service naar de klant toe.

Re: Philips senseo

Geplaatst: 28 dec 2005 17:52
door bodejosm43
Je kan je kapotte senseo kosteloos opsturen, dan krijg je hem na een aantal weken gerepareerd terug. Bij mij was het echter zo, dat ik een oud type had (7800-serie), waarbij het vervangen rubbertje het na 2 dagen opnieuw begaf.

Ik heb wederom de klantendienst gebeld, ik meen dat die in Huissen (bij Arnhem, kan ook Duiven zijn) zitten. Ik stuurde mijn Senseo andermaal op, weer onder antwoordnummer, en had binnen 3 dagen een splinternieuw exemplaar, van het nieuwe type. Dat doet het na twee jaar nog steeds probleemloos.

Re: Philips senseo

Geplaatst: 03 jan 2006 21:59
door hharteman
Mijn Sendeo was ook zo lek als een mandje.
Via Scheer & Foppe laten opsturen.
Na 16 dagen kwam er een telefoontje van Philips dat het apparaat klaar was en kon worden opgehaald bij de dealer.
Apparaat was goed gefixed.
Alles wat rubber was is vervangen, en kreeg ook gratis een nieuwe waterbak en een onderplaatje.
Ik heb geen klachten over de Philips service.
Als een apparaat na korte tijd weer stuk is gewoon weer opsturen.
Een oplossing komt er altijd en opsturen is gratis.
Vervelende is wel het gemis van het apparaat gedurende 2 a 3 weken.
Maar goed dat ik nog een filterhouder uit de tijd van Tom Poes heb liggen, en een fluitketel water is zo klaar..
Zo een filter geeft in ieder geval een vakantie gevoel

Re: Philips senseo

Geplaatst: 05 okt 2007 13:27
door Mijn Senseo
Geachte Senseo liefhebbers,

Een aantal maanden geleden begon mijn Senseo te lekken. Na een grondig onderzoek kwam ik er achter dat het terugslagventiel / 3wegventiel was afgebroken in de boiler. Via marktplaats Ik heb een aantal gebruikte apparaten gekocht en wat blijkt? Allemaal de zelfde problemen.
Maar uiteindelijk heb ik ze allemaal weer weten te maken!
Het is nu een uit de hand gelopen hobby geworden om Senseo's te repareren.
Ik heb een eigen site die ik hier niet mag noemen.

Via deze weg heb ik een aantal Senseo koffie drinkers geholpen.

Ik hoop iedereen met deze informatie te helpen.

Jan te Delft