LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] weso life plan

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
RemcoVE

weso life plan

Ongelezen bericht door RemcoVE »

Is iemand bekend met het Life plan van Weso. U krijgt dan 8 % rente over een looptijd van 7 jaar.[/b]

WWJD

Re: weso life plan

Ongelezen bericht door WWJD »

Meer lenen en minder betalen?
In tegenstelling tot een reguliere hypotheek, waarbij u alleen leent wat u nodig hebt om daadwerkelijke kosten van uw woning te betalen, leent u bij Weso LIFE een extra bedrag om de maandelijkse lasten van uw hypotheek te verlagen. :(
Het geld dat u extra leent wordt in beheer gegeven bij een stichting die er op toeziet dat dit geld gedurende de looptijd van uw hypotheek intact blijft. Om dit te bereiken geeft deze stichting Weso LIFE Group de opdracht om een tegenwaarde ter grootte van het geld dat u extra heeft geleend, aan te kopen. Over dit bedrag wordt jaarlijks een rendement van 8% gegarandeerd.

Dit bedrag kunt u gebruiken om uw maandlasten te verminderen. :( :( Daarnaast biedt onze unieke formule u na zeven jaar de mogelijkheid om uw volledige inleg terug te ontvangen, daar draagt de stichting bij wie het geld in beheer gegeven heeft zorg voor, zodat u niet alleen zeven jaar geen euro van uw investering verliest, maar ook nog eens profiteert van zeven jaar lang goedkoper wonen.

Waarom zeven jaar?
Weso LIFE Group heeft gekozen voor een hypotheekperiode van zeven jaar, omdat deze looptijd, afgestemd op ons unieke investeringsplan, de ideale combinatie vormt omdat het voor onze klanten het grootste voordeel oplevert.Dit wil natuurlijk niet zeggen dat u na zeven jaar naar een andere hypotheekvorm over moet stappen. Weso LIFE Group neemt vóór het eind van het zevende jaar contact met u op om een nieuwe periode op te starten. Deze nieuwe periode van zeven jaar heeft dezelfde voordelen als uw eerste periode. De Weso LIFE Hypotheek blijft u lage maandlasten bieden.

:? :? :?

Remco,

Ik ken het bedrijf niet eerlijk gezegd, maar dat wat ik lees krijg ik de kriebels van. De site en de teksten zien er gelikt uit, maar inhoudelijk komt het er m.i. op neer dat je gewoon een ordinaire en ondoorzichtige overwaardehypotheek constructie door je mik geduwd krijgt. Ik hoor het graag van iemand als blijkt dat ik de verkeerde conclusie heb getrokken, maar volgens mij moet je hier ver van wegblijven.

:lol:

Dutchie

Re: weso life plan

Ongelezen bericht door Dutchie »

... wie beheert de stichting?????

Gesloten