Pagina 1 van 1

Global Collect

Geplaatst: 19 dec 2005 23:27
door ricardovdberk
Geplaatst op 19 Dec 2005 23:26 door ricardovdberk


--------------------------------------------------------------------------------

Hallo,

Vandaag tot mijn grote verbazing 2 bedragen afgeschreven van ieder 119,88 onder vermelding van Lycos met dus 2 veschillende betalingskenmerken erbij?? nou ik weet van niets ??? kent iemand dit en kan ik zonder problemen het geld laten terug boeken via de bank?
Gaarne uw hulp op dit forum

Re: Global Collect

Geplaatst: 19 dec 2005 23:35
door Klaas01
Verwijderd door gebruiker

Re: Global Collect

Geplaatst: 19 dec 2005 23:38
door ricardovdberk
klaas alvast bedankt voor je reactie.

Re: Global Collect

Geplaatst: 19 dec 2005 23:43
door Klaas01
Verwijderd door gebruiker

Re: Global Collect

Geplaatst: 20 dec 2005 18:17
door one4you
Bij mij is vandaag hetzelfde bedrag afgeschreven.. Ik heb eerst een half uur geprobeerd Lycos te bellen.
Omdat ze daar niet omnamen heb ik het geld gestorneert en een
e-mail naar lycos gestuurd.

Ik verwacht echter niet te snel reactie, ze zijn nogal traag daar hoor ik.

Ik heb wel ongeveer een jaar geleden met een actie meegedaan waarbij je een jaar lang gratis hosting kreeg. Ik heb dit verder nooit meer gebruikt, maar weet wel 100% zeker dat ze de garantie gaven dat je niet zonder toestemming zou gaan betalen voor de volgende jaren.

Naar mijn weten zou de overeenkomst dus na een jaar moeten worden beeindigd.

Heb jij hier ook aan meegedaan???

Re: Global Collect

Geplaatst: 20 dec 2005 18:30
door ricardovdberk
Hallo,

inderdaad heb ik vorig jaar ook een gratis website gemaakt maar nooit gebruikt dus dacht dat het geen kwaad kon nu blijkt dus dat dat wel een probleem geeft . Ben nu ook naar de bank geweest en laten terug boeken althans dat gaat hoop ik gebeuren.Het rare is ook dat de betalings kenmereken nergens terug te vinden zijn niet op deze rare site etc??? echt raar maar ik wacht af.

bedankt voor je reactie :(

Re: Global Collect

Geplaatst: 20 dec 2005 18:36
door one4you
Ik weet nog wel dat men 1000 (of meer) van deze gratis dingen weggaf dus er zullen ongetwijfeld meer gedupeerde zijn.

Al met al denk ik dat dit uiteindelijk wel goed afloopt.
En als het ergens misgaat is het wel door die klantenservice daar....

heb jij toevallig nog mails liggen van lycos van aanmelding? Of heb je nog je gebruikersnaam enz zodat je kan kijken waar het is misgegaan?

Re: Global Collect

Geplaatst: 20 dec 2005 19:13
door ricardovdberk
Jah inderdaad was dat toen iets met 1000 gratis accounts en nee heb niets meer van dit account aan mailtjes kan nog wel erop dus heb alles afgevinkt en mijn gegevens proberen te verwijderen maar goed zal inderdaad wel bij meerdere mensen deze dagen afgeschreven worden vuile ........ maar goed hoop dat het goed afloopt want 119 eurie is toch wel veel haha.

gegroet Ricardo

Re: Global Collect

Geplaatst: 20 dec 2005 20:45
door ricardovdberk
Nog even terug komend op nijn vorige antwoordt hoe zijn zij Uberhaupt aan mijn Bankrekening gekomen???? enig idee toevallig??

groeten Ricardo

Re: Global Collect

Geplaatst: 20 dec 2005 21:51
door one4you
Bankrekening:
Dat is een van de vragen die ik hun graag wil stellen als ik ze ooit te spreken krijg.... Ik kan me niet herinneren deze gegeven te hebben.

Ik hoop dat zich deze week nog een aantal mensen melden die hetzelfde probleem hebben.

en 120 euro is idd veel geld, vooral voor een student :cry:

Ik wacht ff de e-mail af en dan zien we verder!

Re: Global Collect

Geplaatst: 28 dec 2005 10:51
door rogier_m
bij mij is er ook 119,88 afgeschreven door globalconnect. een jaar geleden heb ik meegedaan aan een actie voor een gratis domeinnaam. afgelopen maand heb ik diverse mailtjes gekregen met de mededelingen dat mijn abonnement binnenkort zou verlopen. de strekking van de mail was dat ik snel moest zijn, omdat de domeinnaam anders zou vervallen.

door niet te reageren leek het mij dus dat mijn abonnement niet zou worden verlengd.

ik heb lycos nooit toestemming gegeven om deze domeinnaam te veranderen. Op de lycos website staat een optie 'automatisch verlengen'. deze stond tot mijn schrik op 'aan' terwijl ik zeker weet dat ik deze nooit aan heb gezet.

heb het bedrag laten storneren door de bank en lycos een mailtje gestuurd dat ik helemaal geen gebruik wil maken van hun diensten en alle toestemming voor automatische afschrijvingen intrek.



nu maar afwachten!

Re: Global Collect

Geplaatst: 28 dec 2005 11:57
door one4you
het lijkt er op dat ze zelfs op mails niet reageren... Het is nu toch al 5 en een halve werkdag geleden dat ik die mail heb gestuurd.... :x