versatel blijft bij mij in gebreke, in oktober besteld, niet op tijd geleverd, ondanks mijn email. inmiddels opgezegd wordt echter geweigerd, aangezien ik mij vooreen jaar verbonden zou hebben.
maar hier toch sprake van een wanprestatie. hoe kan ik hier van af.
christina
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] versatel
Re: versatel
Beste Christina,
Je hebt mijns inziens gelijk, wat men probeert is de klant het leven zuur te maken en aggressief over tekomen . Men roept snel het magische woord kontraktduur MAAR ook zij moeten zich aan de regels binnen het kontrakt houden. De argumenten van Versatel zijn: dat men spreekt van een vermoedelijke aansluitingdatum.
Laat u niet van de wijs brengen door moeilijke woorden en juridisch geneuzel.
Versatel blijft volgens mij in gebreke! BASTA
Op de site van KASSA(VARA) kunt u ook een forum raadplegen, ikzelf heb ook een ander probleem met Versatel.
Ik wens u succes met de voortgang om tegen Versatel te procederen.
Met vriendelijke groet Sander Loderus
Je hebt mijns inziens gelijk, wat men probeert is de klant het leven zuur te maken en aggressief over tekomen . Men roept snel het magische woord kontraktduur MAAR ook zij moeten zich aan de regels binnen het kontrakt houden. De argumenten van Versatel zijn: dat men spreekt van een vermoedelijke aansluitingdatum.
Laat u niet van de wijs brengen door moeilijke woorden en juridisch geneuzel.
Versatel blijft volgens mij in gebreke! BASTA
Op de site van KASSA(VARA) kunt u ook een forum raadplegen, ikzelf heb ook een ander probleem met Versatel.
Ik wens u succes met de voortgang om tegen Versatel te procederen.
Met vriendelijke groet Sander Loderus