Pagina 1 van 1

Hogenboom vakantieparken

Geplaatst: 22 dec 2005 19:33
door Mz
Wij willen er op wijzen dat Hogenboom vakantieparken er een eigen visie op na houd wat betreft een jacuzzi.
We hebben in augustus geboekt in Eernewoude op buitenplaats It Wiid. Daar moet aanwezig zijn volgens de website een jacuzzi, dit na gevraagd bij het hoofdkantoor en werd verzekerd dat er in alle bungalows type (wetter 6 persoons) een jacuzzi aanwezig is.

Bij aankomst treffen we alleen een ligbad aan met een whirlpool installatie, gewoon een bubbel bad dus !!!!!!
Na een klacht ingediend te hebben, omdat we vinden dat we te veel betaald hebben, we betalen voor iets dat er niet is. Na 8 weken wachten, krijgen we een antwoord.

Een simpel en niets zeggend excuus. “Onze excuus en we gaan niet over tot een financiële vergoeding” Ze hebben onze bevindingen door gegeven aan de verantwoordelijke. En ze zien ons graag weer terug als gast. Denk dat ze eerst maar eens moeten leren, klachten serieus te nemen en af te handelen. Er kan nog niet eens een bos bloemen af.

Definitie in het woordenboek van vandale.nl:

1.whirlpool (de ~) bubbelbad.
2.jacuzzi (de ~, ~’s) warm bubbelbad met koude, masserende waterstralen

Ik vindt dit pure misleiding tegen over de klanten. En ze blijven gewoon adverteren met jacuzzi, en niet met een bubbelbad.

U bent gewaarschuwd

Mz

Re: Hogenboom vakantieparken

Geplaatst: 25 jan 2006 10:29
door misschris
dit heb ik inderdaad ook meegemaakt, alleen dan met een sauna. Er was vrijwel in elk huisje een sauna, en dus zouden wij er een mét krijgen. maar bij aankomst geen sauna te bekennen...bij de receptie werd ons verteld dat er in vrijwel elk huisje een sauna zat, en bij ons dus niet. Jammer dan...

we gaan ook niet meer naar een hogendoorn park, zoiezo ook veel te rustig.

Re: Hogenboom vakantieparken

Geplaatst: 27 jul 2006 13:51
door arjan den ouden
Hogenboom houdt er ook een eigen wijze op na voor wat betreft annuleringen.
Had een vakantie geboekt naar een franse camping. Kreeg de bevestiging met factuur van Hogenboom. 1 dag voor vertrek werden wij gebeld door hogenboom dat de caravan dubbel geboekt was, dat er geen alternatief was en dat we dus niet op vakantie konden. Konden de teleurstelling wel een beetje begrijpen, maar als compensatie zouden we bij de volgende boeking bij hogenboom geen reserveringskosten meer hoeven te betalen. WAT EEN TEGEMOETKOMING ZEG!!! Op de vraag wat er gebeurd zou zijn als wij een dag van te voren zouden annuleren werd er heel simpel verteld dat er dan 90% van het totaalbedrag afgerekend moest worden. bedankt voor het geweldige " vakantiegevoel" .

ONS ZIEN ZE DUS NOOIT MEER OP EEN VAKANTIEPARK VAN HOGENBOOM

Re: Hogenboom vakantieparken

Geplaatst: 04 aug 2006 23:26
door Lidi@
Ook wij hebben in het park it wiid een nare ervaring achter de rug. We zouden zwembadkaartjes krijgen en volgens diegene die bij de balie stond was dit niet waar. Het zwembad wat op it wiid zelf aanwezig is, was niet meer open in verband met verbouwing er komt iets anders voor in de plaats.
De horeca was niet open, en er was totaal niets te beleven op het park en in de omgeving. Dit stond niet vermeld. Later op de site van it wiid gekeken, ja daar stond het wel op dat de horeca pas vanaf bepaalde datum open ging. Dus goede leer voor de volgende keer, wij kijken eerst naar de site van het park zelf voordat we tot boeken overgaan.
Overigens hebben we er met ons gezin wel een gezinsvakantie van gemaakt en weer ouderwets spelletjes gespeeld in de avonduren wat ook heel leuk was.
en die jacuzzi was er inderdaad niet, wel een bubbelbad.

Re: Hogenboom vakantieparken

Geplaatst: 06 sep 2006 18:43
door Danny-Berg
ik ben ook niet te spreken over hogenboom
hoewel wij al wisten wat er ging komen op camping mooi zutendaal, hebben wij nog enigszins geluk gehad. maar vrienden en familie van ons niet. wij stonden al meer dan 25 jaar op deze camping. en de camping wordt verkocht aan een andere eigenaar. deze eigenaar is aangesloten bij hoogenboom. wij moesten na 1 jaar meteen onze caravan van onze jaarplaats wegtrekken. we konden kiezen voor een andere plaats, maar hadden daar ook geen zekerheid of we konden blijven staan. wij zijn dus maar gewoon meteen vertrokken zonder bedankje of wat dan ook. alles is wel mooi geworden op die camping, maar vrienden en familie van ons, die dus wel verhuisd zijn naar een andere jaarplaats op die camping, die moesten dit jaar weer opruimen en vertrekken of een andere plaats zoeken. hoe lang gaat dit nog door. wij zijn er weg, maar vele hebben nu nog steeds die zijk op die camping. klantvriendelijk kennen ze niet en een vorm van annuleren kenne ze idd ook niet. voor mij ook nooit meer een hoogenboom vakantie park

Re: Hogenboom vakantieparken

Geplaatst: 07 dec 2008 19:41
door Wibbeke
Hebben in september jl. 3 vakantiebungalows gehuurd in De Groene Heuvels in Ewijk / Hogenboom Vakantieparken. De huisjes waren gewoonweg erg smerig! Heb dit gemeld bij de receptie. Aangeboden werd om iemand van de poetsploeg te laten komen. Daar hadden we met onze hele familie geen zin in, en bovendien zou daarmee niets opgelost zijn, want je had wel een hele dag per huisje nodig om het enigszins schoon te hebben. Dit was gewoon een kwestie van achterstallig onderhoud! We gingen bovendien niet een weekendje met de hele familie weg om de helft van de tijd met een wildvreemde persoon van de poetsploeg opgescheept te zitten! De huisjes horen gewoon schoon te zijn bij aankomst!
Bovendien: iedere huurder betaalt wel 45,-- euro schoonmaakkosten, een goede business dus! Ik heb een schriftelijke klacht ingediend bij Hogenboom, maar kreeg als antwoord dat we deze negatieve ervaring om moesten zetten in een positieve! Wat kun je daar nou mee! Ik had liever 3x45 euro schoonmaakkosten teruggekregen! Nooit meer Hogenboom!

Re: Hogenboom vakantieparken

Geplaatst: 03 feb 2009 10:47
door janbrijs
Zie mijn verhaal over gehuurde luxe villa met verwarming,bedoelen ze zeker alleen de radiatoren,de verwarming gaat nl.uit om 0.00 uur.Het was 4-8 graden onder nul die dag en nacht.
Waarom nemen wij Hollanders dit allemaal?Zwitsers b.v.b. die betalen de helft bij boeking en de rest als ze terugkomen en alles was in orde.
Dit heeft ons tot nog toe € 365,40 gekost ,voor 1 hele koude nacht,naar huis gegaan na de gehele nacht dik aangekleed te hebben gezeten,omdat mijn vrouw ziek werd,(was pas geopereerd)na het gemeld te hebben aan de beheerder(uit bed getelefoneerd).
Gemeld aan klantenservice,dezelfde dag nog,kreeg een e-mail dat men het na 8WEKEN ZOU BEKIJKEN.(MAG VOLGENS DE WET NIET EENS ZO LANG DUREN)Als men denkt dat wij het dan wel vergeten zijn,heeft men het mooi mis.
mijn email adres is:
[email protected]

Re: Hogenboom vakantieparken

Geplaatst: 20 feb 2009 13:24
door highrider
Zie hier , http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... &start=210


Topparken , droomparken , succesparken allemaal 1 organisatie

Hogenboom gaat echter op in een joint venture met deze clubjes

QUOTE

zigeunermeisje


Geplaatst op 05 Feb 2009 17:09 door zigeunermeisje


--------------------------------------------------------------------------------

et op de volgende handelsnamen en/of rechtspersonen:

Topparken
Droomparken
Recreatiegoed
Bospark Beekbergen BV
Recreatie Verkoop BV
Holiday Holland BV
Holiday Investment BV
Leisure Investment BV
M. van der Poel Holding BV
Beheer- en beleggingsmaatschappij Igema BV
Exploitatiemaatschappij Chaletpark Bellevue BV
Exploitatiemaatschappij Landgoed De Valouwe BV

Deze rechtspersonen en handelsnamen zijn op diverse manieren met elkaar verbonden.

Zet Continental recreatie er ook maar bij

En zet hier ook SUCCESPARKEN er maar bij.Ook van de BERGERVOETJES

Re: Hogenboom vakantieparken

Geplaatst: 26 jan 2011 20:24
door Cootje33
Wij zijn vorig jaar zomervakantie naar Hogenboom in Arcen geweest en we hadden een heel mooi huisje en hebben heerlijk gegeten in het restaurant.
De omgeving is ook schitterend .We hebben fijne fietsen gehuurd en de omgeving verkend.Zeer tevreden dus.Ze deden ook veel voor kleine kinderen.