Pagina 1 van 3

mediabox upc

Geplaatst: 25 dec 2005 10:06
door peterwa
zijn er ook mensen die problemen hebben met de mediabox
ze zijn bij mij al vanaf 8 december bezig hem op het netwerk aangesloten krijgen omdat de box geen ip en geen mac adres van upc krijgt zodoende zit ik al vanaf die tijd op het scherm

-indien u na 15 minuten geen beeld heeft neem dan contact op met upc

dat doe ik al maar ze kunnen het nog steeds niet voor elkaar krijgen

Re: mediabox upc

Geplaatst: 27 dec 2005 19:04
door Har
wel een aanbieding gehad om voor 2 maanden de box gratis op proef te krijgen, na acceptatie een half jaar geen kosten, na een half jaar een verhoging ten opzichte van mijn huidige Breedband UPC aansluiting.

Zijn er tevreden klanten over de digitale TV van UPC

??????? :idea: :arrow: :D

Re: mediabox upc

Geplaatst: 27 dec 2005 19:21
door itsme
Zijn er tevreden klanten over de digitale TV van UPC?

Wat denk je zelf Har? Trouwens weer terug van de Tour de France? :D

Re: mediabox upc

Geplaatst: 28 dec 2005 05:26
door peterwa
ze kunnen de box naar hun hoofd krijgen
van de oude decoder heb ik er al 3 gehad die alle 3 kapot gingen
dit is de 4e
inferieure kwaliteit leveren ze, maar ja wat kan je verwachten met upc
en maar zeggen we zijn er mee bezig, ja met geld innen
1 grote dievenbende is het
doe je het als persoon dan ga je de gevangenis in, is je naam upc dan ben je aan het ondernemen

Re: mediabox upc

Geplaatst: 28 dec 2005 13:09
door Har
Nee de Tour de France is teveel van het goede, via La Rochelle op weg naar Nederland voor oud-nieuwjaar en Oliebollen :D .

Zijn er ook goede berichten ???????, de mij aangeboden mediabox is een Philips product.

De hele regio Helmond stapt er op over als ik iedereen moet geloven.

Re: mediabox upc

Geplaatst: 28 dec 2005 16:11
door Gast
en flikkert hem het raam uit wat een klereding

Re: mediabox upc

Geplaatst: 28 dec 2005 16:21
door Istme
Ja maar Har. Philips producten zijn ook over het algemeen wel goed.

Alleen als je het daarna dan weer op een UPC lijn moet aansluiten, dan gaat het WEER mis.

Ligt dus niet aan Philips, maar aan......... juist!! UPC :P

En laten de oliebollen je smaken. Ja, het is toch nooit zo als thuis hè?
Oost west, thuis best.

Au revoir. :wink:

Re: mediabox upc

Geplaatst: 02 jan 2006 16:34
door EdDus
Tja op die UPC mediabox wil ik wat over roepen:

Heb een aanbieding gekregen van UPC om deze mediabox in huis te nemen. Hij wordt zomaar gratis aangeleverd door TPG (maar wel even een handtekening plaatsten).
Vervolgens kun je dan 6 maanden gratis digitale tv kijken (indien natuurlijk alles direct gaat werken...) en daarna....? als het dan niet bevalt of je wil deze box gewoon niet omdat de analoge situatie prima werkt, dan wel ff bellen naar UPC met de benodigde belminuten die je gaat betalen. Of ze dan jou willen helpen om het een en ander weer terug te plaatsen dat staat nergen.

Wij mij dus het meeste irriteerd is de wijze waarop UPC je gewoon iets bijna door de 'strot' duwt zonder dat je hier zelf om gevraagd hebt en geloof mij: wij nederlanders kunnen toch echt wel zelf bepalen wat we wel of niet willen, nietwaar?

Dus? Je raadt het al: ik heb de postbode gezegd om het 'ding' weer mee te nemen en de groeten aan UPC te doen.
Ik blijf wel analoog kijken zolang het zenderaanbod een beetje goed blijft werken....

Groeten,
Ed.

Re: mediabox upc

Geplaatst: 02 jan 2006 20:07
door mont ventoux
Op oudejaarsdag stond in een aantal landelijke dagbladen een advertentie van UPC.

Het is de bedoeling dat alle UPC klanten verplicht overstappen naar de mediabox. Eerste halfjaar inderdaad gratis. Daarna wordt het pakket ongeveer 2 euro per maand duurder dan wat je nu betaald. Wanneer het bij mij zover is gaat UPC er uit. Heb geen zin in een verplichte overstap en daarnaast 2 euro per maand meer betalen. Is tenslotte toch weer 24 euro per jaar. Al met al haast een prijsstijging van ongeveer 10%.

Lijkt mij wel buiten proportioneel.

Re: mediabox upc

Geplaatst: 03 jan 2006 16:05
door Karien
Ook wij hebben een nieuwe mediabox gehad en na 3 weken bellen.10cent p.m.,nog geen beeld,wel na enig aandringen een monteur gehad die een andere kwam installeren,maar nog steeds geen beeld,Er zit ook niemand aan de telefoon daar die er verstand van heeft,oja storing hier en updaten daar of de hoorn op de haak als ze er niet uitkomen en je kunt weer van voor af aan beginnen.
Op 24 december na weer gebeld te hebben zouden ze ons voor 6 uur 'savonds terugbellen wat er aan gedaan kon worden.Geen telefoon gehad.En toen was daar iedereen naar huis.
Dinsdags daarop gebeld en meteen alles opgezegd,internet en de kabel ook,maar zo te horen hebben ze een administratie waar ze zelf niet uitkomen.In ieder geval degene kwam er uit en alles is per 27 januari opgezegd en ik moest wachten op dozen? voor alles terug te sturen werd me gezegd.
Al een bevestiging van upc daarvan gehad,wat denk je,krijg ik vanmorgen een brief met de hartelijke dank dat ik me heb aangemeld als nieuwe klant voor digitale tv,en ze zouden binnen 2 weken een mediabox sturen, nou laat ze maar eens komen.Ik wil niks meer met upc te maken hebben en bellen doe ik ook niet meer.We hebben een schotel aangeschaft en bij de kpn internet aangevraagd.Nou nog maar kijken of ik mijn borg en zo terugkrijg of hoelang dat gaat duren bij upc.
Dat is een grote wanprestatie,heel dat bedrijf.
mvg Karien

Re: mediabox upc

Geplaatst: 03 jan 2006 16:59
door josien
:twisted:
hallo mont ventoux
erger jij je hier nou ook zo aan: dat opdringerige van UPC.
Ik heb vandaag de mediabox geweigerd, die mij ongevraagd werd toegezonden. Dit is toch ook ongewenste reclame of zoiets ? Dit moest echt niet mogen. Ik hoop dat iedereen die deze box ongevraagd aangeboden krijgt weigert deze in ontvangst te nemen.
Kunnen ze van hogerhand hier niets aan doen ?
groeten, josien

Re: mediabox upc

Geplaatst: 03 jan 2006 17:13
door Lime
Ook ik heb de mediabox ongevraagd door de strot geduwd gekregen. Nergens staat natuurlijk een retouradres vermeld en de klantenservice was zeer verbaasd dat ik het terug wou sturen. Uiteraard wisten ze niet naar welk adres ik het terug moest sturen. Uiteindelijk nav een heel boos mailtje een adres gekregen (u kunt het gewoon terugsturen naar TNT). Waar ik mij nog het meest aan erger is het feit dat ze bij de klantenservice doen alsof ik de eerste ben met deze klacht en ik in ons dorpje inmiddels nummer 30 was die dat ding retour stuurde. Hele boze brief geschreven maar uiteraard geen enkele reactie. Schandalig!! :twisted:

Re: mediabox upc

Geplaatst: 03 jan 2006 17:36
door ydrofsky
what means UPC?

Useless
Polluted
Company

:lol:

Re: mediabox upc

Geplaatst: 03 jan 2006 19:17
door mont ventoux
ja inderdaad ik erger mij eraan dat het ongevraagd wordt toegestuurd. Maar dat dit ook een ontwikkeling is waar de gros van de kabelklanten niet op zit te wachten.

Bovendien is het voor veel mensen een forse tariefstijging die mensen door de strot geduwd wordt.

Re: mediabox upc

Geplaatst: 04 jan 2006 01:22
door RobbieP
Zijn er tevreden klanten over de digitale TV van UPC
Jazeker ik ben een tevreden klant van digitale TV van UPC. Ik heb het nu een maand maar geen problemen. In het begin is de boel één keer vast gelopen, maar ff de stekker eruit en erin en hij doet het weer. Dit heb ik dus maar één keer meegemaakt. Verder is de beeldkwaliteit gewoon een stuk beter en het zenderaanbod een stuk groter.

Re: mediabox upc

Geplaatst: 05 jan 2006 20:41
door TERSCHUUR
Ik heb hem van de postbode aangenomen, omdat ik het wel eens wou proberen. (Het is natuurlijk geen goede manier om mensen aan de digitale tv te krijgen maar goed...)

Ik heb hem gisteren aangesloten en in het beeld stond dat hij aan het installeren was. Nou staat erbij als dit langer duurt dan 15 minuten je contact op moet nemen met UPC. Natuurlijk duurt dit weer langer dan 15 minuten, heb wel een uur gewacht. Nou ik bellen, zegt die man van UPC; ik zie dat uw signaal zwak is, ik heb u op een ander signaalt gezet. Het kan trouwens ook een collectief probleem zijn. Kijk morgen maar hoe het. Ik vandaag kijken, is het nog steeds hetzelfde. Ik weer bellen, sturen ze me weer een ander signaal. Wat ook niet werkt. Hij zou me ook een splitter toezenden, omdat de splitter die er nu op zit misschien voor storing zorgt. Nu is het dus afwachten. Heb er niet echt veel vertrouwen in.

Re: mediabox upc

Geplaatst: 05 jan 2006 21:45
door TSeidol
Hier ook vandaag een mediabox ontvangen, en natuurlijk langer dan 15 minuten geen beeld. Signaalsterkte is meer dan 75%, dus zou toch goed moeten zijn...
'Installatie' nog een paar keer uitgevoerd met hetzelfde resultaat.. Bij de UPC helpdesk is inmiddels een standaardbericht te beluisteren dat er problemen zijn met de mediabox, zonder indicatie wanneer dit verholpen zou zijn( 'zo spoedig mogelijk' ).

Re: mediabox upc

Geplaatst: 05 jan 2006 22:46
door Gast
wees blij bij mij staat hij al een maand op die 15 minuten
het is een software probleem bij hun, de box ziet het netwerk niet omdat de installatiesoftware bij upc geen netwerk adres kan maken

hoe lang dit duurt?
een week een maand half jaar niemand kan het zeggen

Re: mediabox upc

Geplaatst: 06 jan 2006 00:05
door BoosOpUPC
Ook ik wacht sinds begin december op beeld. (15 min wachten dan UPC bellen...)
Inmiddels ben ik aan mijn derde mediabox in een maand tijd...
:evil:
Eerste mediabox ontving helemaal geen signaal, toen heeft een monteur dit vervangen en afgelopen maandag kreeg ik opeens een derde bij via TPG. :?:
Ik zit dus met 2 mediaboxes in huis, maar geen van beide doet 't.

Re: mediabox upc

Geplaatst: 06 jan 2006 12:31
door TERSCHUUR
Een wonder! De mediabox doet het! En dat na nog geen 2 dagen dat ik hem in mijn bezit heb! Dus aan die maand gratis Canal+ heb ik dus ook nog wat! Ik had het niet verwacht. Vanmorgen stond er nog die 15 minuten melding op het scherm. Doe ik hem net aan, heb ik gewoon beeld! Hopen dat het zo blijft.

Iedereen succes verder met de mediabox.