Pagina 1 van 2
Van belbasis naar Budget dat gaat moeilijk via KPN
Geplaatst: 26 dec 2005 23:20
door Rolandroland
Wanneer ik van Budget naar Belbasis wil gaan kan dat zonder problemen via de zelf service lijn van KPN 08000429. En als ik ook nog x aantal 'vrije belminuten' er bij wil nemen gaat dat van harte.
Maar het wordt wel een probleem wanneer ik van Belbasis weer wil gaan overschakelen naar bel budget abonnement (die kost 9,67 euro per maand) dat kan helaas niet via dat nummer. Ik moet dan eerst de klantenservice bellen van KPN.
Conclusie:
Wil je bij KPN duurdere bel variant dan kan dat zonder tussenkomst van medewerker van KPN maar wil je goedkopere variant dan moet je opeens medewerker spreken voor 10 cent per minuut.
Re: Van belbasis naar Budget dat gaat moeilijk via KPN
Geplaatst: 27 dec 2005 04:18
door digimax
je kan het ook gratis online regelen
Re: Van belbasis naar Budget dat gaat moeilijk via KPN
Geplaatst: 27 dec 2005 13:01
door Rolandroland
Je kan het inderdaad online regelen alleen de keuze bel budget staat er niet meer bij!
Verder moet je maar net weten wanneer je 09 en 00 nummers wilt blokkeren het onder de optie "instellen nummerweergave" of instellen wisselgesprek" zit verstopt.
Re: Van belbasis naar Budget dat gaat moeilijk via KPN
Geplaatst: 27 dec 2005 19:00
door Lahan
je kan ook even naar de primafoon...
Re: Van belbasis naar Budget dat gaat moeilijk via KPN
Geplaatst: 28 dec 2005 10:11
door maybe
Primafoon kan je abonnement overzetten naar een budget. Moet je alleen niet verbaasd zijn dat de medewerker je niet vriendelijk zal helpen.
Re: Van belbasis naar Budget dat gaat moeilijk via KPN
Geplaatst: 28 dec 2005 18:04
door Lahan
je mag ook 0900-0244 bellen...
Re: Van belbasis naar Budget dat gaat moeilijk via KPN
Geplaatst: 28 dec 2005 18:29
door Rolandroland
Ja ik heb gebeld naar hun 10 minuten in de wacht gezeten voor 10 cent per minuut. Zij vragen altijd de reden waarom je naar budget wil en vertellen daarbij dat het onvoordelig is......
Re: Van belbasis naar Budget dat gaat moeilijk via KPN
Geplaatst: 30 dec 2005 10:28
door maybe
Zij vragen altijd de reden waarom je naar budget wil en vertellen daarbij dat het onvoordelig is......
Tuurlijk ze willen zoveel mogelijk mensen op belbasis houden, omdat dat meer aan vaste inkomsten oplevert. Terwijl het voor een hele hoop mensen voordeliger is om belbudget te nemen, aangezien ze nauwelijks tot niet bellen. Het blijven verkopers bij kpn.
Re: Van belbasis naar Budget dat gaat moeilijk via KPN
Geplaatst: 30 dec 2005 17:19
door Rolandroland
18 euro vind ik persoonlijk erg duur dan heb je nog niet eens gebeld. Zo kost een vaste aansluiting op kabel netwerk zo'n 10 euro en is er geen sprake van 5x zo hoge telefoon kosten ( of je moet via budget via 09001439 bellen voor 1 cpm) Maar ik heb geen kabel aansluiting (-; dat scheelt weer zo'n 15 euro per maand.
Re: Van belbasis naar Budget dat gaat moeilijk via KPN
Geplaatst: 31 dec 2005 16:46
door LB
Een tijdje geleden mijn basis naar budget omgezet bij een prinafoon winkel.
Geen probleem, ze bleven vriendelijk.
Geen vragen waarom, zelfs advies dat als het niet voordelig is, ik gewoon weer naar basis kan.
Dus volgens mij is de goedkoopste en snelst manier om je abonnement om te zetten..... naar een primafoonwinkel.
Kost niets.
Neem wel legitimatie mee, maar als het goed is heb je dat nu altijd bij je.
Re: Van belbasis naar Budget dat gaat moeilijk via KPN
Geplaatst: 02 jan 2006 17:45
door Rolandroland
Het bel advies voor budget of bel basis is trouwens ook verdwenen van de zelf service lijn... Zij geven nu alleen advies als je beter vrije belminuten kunt nemen of niet...
Re: Van belbasis naar Budget dat gaat moeilijk via KPN
Geplaatst: 07 jan 2006 17:03
door diny1
Omzetten gaat via de site van kpn prima, had binnen 3 dagen de brief al in huis en het was geregeld.
gr. van diny
Re: Van belbasis naar Budget dat gaat moeilijk via KPN
Geplaatst: 07 jan 2006 17:11
door diny1
Kunnen jullie mij vertellen, waarom er iedere dag 4 cent op mijn telefoonbelbasisrekening staat?
Elke dag wordt er om 06.24 uur van uit mijn huis gebelt met 020-6697400, (man al naar zijn werk, en ik in diepe rust nog)nu heb ik dat nummer gebelt, krijg 2x een pieptoon en wordt verbroken. Ik heb dat nummer opgezocht en het staat idd, op naam van de KPN.
KPN gebelt, is normaal mevrouw, u wordt elke dag aan gesloten om die tijd.
????????????????????????????????????????????????????????????????
Ik heb een belbasisabbonnement, ik betaal er toch al voor????
was normaal zei die mevrouw.
Weten jullie, wat dit is......help....Radar, ik geb een gespecifeerde rekening dus kan het zo laten zien.
vr.gr. diny
Re: Van belbasis naar Budget dat gaat moeilijk via KPN
Geplaatst: 08 jan 2006 03:40
door RobbieP
Het bel advies voor budget of bel basis is trouwens ook verdwenen van de zelf service lijn... Zij geven nu alleen advies als je beter vrije belminuten kunt nemen of niet...
je hebt nu toch eindelijk BelBudget? Wat is dan nog het probleem?
Re: Van belbasis naar Budget dat gaat moeilijk via KPN
Geplaatst: 08 jan 2006 17:28
door Rolandroland
Vreemd... heb je ook alarm installatie aangesloten of andere apparatuur?
Re: Van belbasis naar Budget dat gaat moeilijk via KPN
Geplaatst: 13 jan 2006 23:57
door mosoog
YEP! Alle Primafoonmedewerkers zijn onvriendelijk, Schofterig, naaien je waar je bij staat, sluiten "lease" contracten af (waar je zelf niks van weet?). ik durf te wedden dat ze zich niet eens douchen voor ze gaan werken!!!
En eigenlijk is al het winkelpersoneel maar een stelletje criminelen toch?!?
Ongelofelijk, wat een stumpers zitten hier toch af en toe.
Re: Van belbasis naar Budget dat gaat moeilijk via KPN
Geplaatst: 20 jan 2006 13:27
door miertje26
werk zelf bij de primafoon en moet zeggen ik douche en was me wel hoor van te voren hihi. Snap eigenlijk je reactie niet zo snap wel dat je misschien niet zo leuk bent geholpen en das heel vervelend. Soms helpt het als je iemand anders spreekt die je wel goed helpt. 1 ding moet je begrijpen we zijn er niet om de klanten te pesten (ook al denken sommige mensen dat wel) we doen allemaal ons werk zoals jij dat ook doet hoop ik dan. En nog even over belbasis naar budget geen probleem bij de primafoon heb je geen zin om te wachten is er zelfs een klanten telefoon om de klantenservice te bellen en kost je ook helemaal niks is dat nu service of niet
Re: Van belbasis naar Budget dat gaat moeilijk via KPN
Geplaatst: 20 jan 2006 13:54
door Rolandroland
Dat laatste klopt niet omdat je NIET meer via het gratis nummer naar budget kunt gaan (0800-0429) verwijst je door naar 0900-0244. Weet iemand ook normale nummer van KPN?
Re: Van belbasis naar Budget dat gaat moeilijk via KPN
Geplaatst: 20 jan 2006 14:20
door fuiduif
Je kunt het dus gratis regelen bij de Primafoon of per betaalde klantenservice. Nummer is niet gratis, pech.
Re: Van belbasis naar Budget dat gaat moeilijk via KPN
Geplaatst: 01 feb 2006 17:55
door helpdesker
Als je nou goed zou lezen ipv gelijk je bek los te trekken, zou je lezen dat je bij de primafoon de klachtenlijn kan bellen met de klantentelefoon. En naar belbudget veranderen is geen enkel probleem. Ik denk dat probleem meer bij jezelf ligt.