Pagina 1 van 2

ervaringen bezorging kerstkaarten

Geplaatst: 28 dec 2005 12:21
door de
Ik hoor veel slechte reacties over de bezorging van de kerstkaarten door TPG post.

Wat zijn de ervaringen hier?

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Geplaatst: 28 dec 2005 13:03
door Rasje34
Mijn kerstkaarten hebben er een precies een week over gedaan om aan te komen...Gisteren heeft ierdereen ze ontvangen. Ik dacht dat het 3 dagen zou duren, maar dat is dus niet het geval. Maar evengoed lig ik er niet wakker van, hoor :wink:

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Geplaatst: 28 dec 2005 13:09
door cornelia88
Mijn kerstkaarten zijn op de 13e gepost en de 20e bij de mensen op de deurmat gevallen :)

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Geplaatst: 28 dec 2005 13:30
door Angelic
Hoorde inderdaad op de radio vanochtend dat de TPG heeft toegegeven errug laat te zijn met het bezorgen van kaarten dit jaar.
Als reden gaven ze op druk te zijn geweest met de offertes van zorgverzekeringen...

:?

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Geplaatst: 28 dec 2005 13:31
door boos_versatel_klantje
tpg heeft het druk gehad hebben zelfs extra krachten erbij gehaald om de vracht aan te kunnen, logisch dat het wat langer duurd...onzinnige forum...zeker niets te doen? ga dan breien of achter de geraniums zitten maar loop niet over zoiets onzinnigs te zanikken..... :oops:

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Geplaatst: 28 dec 2005 13:31
door Adne
Ik heb jouw kaart nog niet ontvangen Cornelia :lol:

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Geplaatst: 28 dec 2005 13:32
door boos_versatel_klantje
is via de postduif verzonden voor het volgend kerstfeest krijg je hem wel... :roll:

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Geplaatst: 28 dec 2005 13:37
door Adne
Oh bedankt ik was al bang dat deze via Versatel zou komen 8)

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Geplaatst: 28 dec 2005 13:38
door boos_versatel_klantje
nee dan duurt het nog minimaal een decennium...hihii :twisted:

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Geplaatst: 28 dec 2005 18:00
door LeeGer
Tsja, als je bekijkt hoeveel extra post er deze tijd is met zorgtoeslagen, huurtoeslagen, zorgverzekeringsoffertes en dan ook nog miljoenen kerstkaarten kan ik me voorstellen dat de kerstkaarten er wat langer over doen, die zijn immers wel leuk maar niet van levensbelang. En er zal ook weleens wat mis gaan, of een kaartje dat niet aankomt. Maar om daar nu meteen Tros Radar voor in te schakelen?

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Geplaatst: 28 dec 2005 19:32
door karr-2
de gemiddelde kerstkaart doet er een dag of 3 a 4 over was vanavond op het nieuws. Dat lijkt me toch een acceptabele termijn, gezien de enorme hoeveelheden post die in december verzonden worden.

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Geplaatst: 28 dec 2005 19:46
door SJZ
Ja, en waarom krijg ik dan vandaag een kerstkaar die vorige week maandag (9 dagen geleden) gepost is?

Ook veel zakelijke post is na 3 dagen echt niet aangekomen.

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Geplaatst: 28 dec 2005 19:53
door woman4life
ja maar je kan het weten dat het langer duurt deze dagen
ik kreeg vandaag ook nog een aantal kaarten ineens

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Geplaatst: 28 dec 2005 20:07
door Captain Pervert
Alles mooi op tijd aangekomen.


En wat dan nog, iedereen weet dat je die zooi wat eerder op de bus moet doen en dat het niet binnen 1 dag aankomt. Die kennis is net zo algemeen bekend als dat water nat is. Houd daar rekening mee en ga niet klagen...

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Geplaatst: 28 dec 2005 20:21
door SJZ
Dan nog vind ik 9 dagen wel erg lang.

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Geplaatst: 28 dec 2005 20:22
door bodejosm43
Ik heb gemiddeld 8 dagen gewacht op kerstkaarten, ervan uitgaande dat je moet afgaan op de poststempel, voor zover die te lezen is.

Dat de TPG het argument gebruikt dat de ziektekostenverzekeraars zoveel post in december te verzenden hadden: tja, daar had de TPG dus op moeten inspelen. Als professioneel bedrijf weet je dat dat extra werk met zich meebrengt.

Een kerstkaart hoeft voor mij echt niet de volgende dag te arriveren, maar 8 dagen of nog langer, dat vind ik ook niet kunnen.

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Geplaatst: 28 dec 2005 22:15
door zonnetje2
Tja, het was dit jaar niet echt goed te volgen, (in tegenstelling tot vorig jaar, max. 3 dagen), wanneer jouw, of de kerstkaarten van familie of vrienden, bezorgd werden.
Soms al na 2 a 3 dagen, soms pas na een week of langer..
Maar ach dat dit een feit was werd al spoedig duidelijk, vond het achteraf eigenlijk wel leuk niet alles ineens in de bus, iedere dag weer de postbode die naar je brievenbus loopt en er kaarten in "dropt", leuk toch, elke dag post..!!
Misschien niet zoals verwacht, maar "so what, who cares", wat is de schade...??
Hooguit alsnog iemand een kaart sturen die je vergeten bent, wordt dan moeilijker...!! :lol:

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Geplaatst: 28 dec 2005 22:24
door bodejosm43
Hooguit alsnog iemand een kaart sturen die je vergeten bent, wordt dan moeilijker...!!
ik maak ruim vantevoren een lijst en die vul ik dan geleidelijk aan met mensen die me later invallen. En dan is de lijst toch behoorlijk actueel tegen de tijd dat ik ze echt ga schrijven.

Lijst van vorig jaar actueel houden, wil ook wel helpen, en zo is de kans dat je echt iemand vergeet, erg klein.

Nee, ik ben geen boekhouder, hoor..............

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Geplaatst: 28 dec 2005 22:50
door zonnetje2
bodejosm43
:wink: Houd zelfs bij wat voor soort kaart ik vorig jaar gestuurd heb aan mijn vrienden/familie/kennissen, vanuit "het overschot", kan het voor mijn gevoel niet maken iemand dezelfde kaart als het jaar ervoor te sturen.
Ben ook geen boekhouder...!! Misschien wb. de financien zou het nog niet zo slecht zijn...! Maar "to the point" daar gaat het hier niet over. Dus terug naar de kerstkaarten!

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Geplaatst: 28 dec 2005 23:01
door Brabander
Volgend jaar wordt de Postmarkt vrij gegeven.

TPG krijgt er sterke concurrenten bij zoals Sandd en Select Mail.

Deze zijn snel en goedkoper.

TPG zal dan ook met de prijzen omlaag moeten en betere service leveren.