wanadoo livebox: wel internet, geen normale telefoon
Geplaatst: 28 dec 2005 13:23
ik ben sinds 2 weken lid van wanadoo.
alles gaat via de livebox... ik zou internet & telefoon samen moeten kunnen doen maar sinds 4 dagen is de telefoonlijn dood.
als ik oppak hoor ik geen beltoon.... als ik mezelf opbel (via gsm naar huistelefoon) hoor ik hem overgaan, maar de huistelefoon hoor ik niet.
helpdesk gebeld en die wist ook niet hoe het kan, alles zit goed aangesloten volgens de helpdesk.
enigste lampje wat brand is het met het @
ze vonden het een zeer vreemd probleem.
nu blijkt dat het splitter van het modem kapot is. er werd mij aangeraden om in de winkel een splitter te halen, ga naar de winkel en de splitter kost 29.95
ik bel wanadoo op of ze dat vergoeden, en ze vergoeden dat niet.
dus ze leveren een livebox waarvan de splitter defect is, en de klant moet maar zorgen, op eigen kosten, dat het werkt.
ze willen misschien wel de livebox omruilen maar daar moeten ze eerst over vergaderen en dat kan een week of 4 duren.
wat raden jullie mij aan?
alles gaat via de livebox... ik zou internet & telefoon samen moeten kunnen doen maar sinds 4 dagen is de telefoonlijn dood.
als ik oppak hoor ik geen beltoon.... als ik mezelf opbel (via gsm naar huistelefoon) hoor ik hem overgaan, maar de huistelefoon hoor ik niet.
helpdesk gebeld en die wist ook niet hoe het kan, alles zit goed aangesloten volgens de helpdesk.
enigste lampje wat brand is het met het @
ze vonden het een zeer vreemd probleem.
nu blijkt dat het splitter van het modem kapot is. er werd mij aangeraden om in de winkel een splitter te halen, ga naar de winkel en de splitter kost 29.95
ik bel wanadoo op of ze dat vergoeden, en ze vergoeden dat niet.
dus ze leveren een livebox waarvan de splitter defect is, en de klant moet maar zorgen, op eigen kosten, dat het werkt.
ze willen misschien wel de livebox omruilen maar daar moeten ze eerst over vergaderen en dat kan een week of 4 duren.
wat raden jullie mij aan?