Nummerportering / nummerbehoud de SOEP IN
Geplaatst: 29 dec 2005 10:49
Tele2 maakt een grote grap van nummerportering.
Ik geef aan Tele2 aan: ik wil graag mijn nummer, 06-11111*** overzetten van Trendcall naar Tele2mobiel.
Krijg ik weken later bericht van Tele2: Uw aanvraag tot nummerbehoud is afgewezen door VODAFONE....
Toen heb ik dus een mail geschreven via hun website.Daarin heb ik de situatie uitgelegd, en gezegd dat ik GEEN 0900 nummers kan bellen. En dat ik helemaal geen VODAFONE heb.Als antwoord van mevrouw Est** Ho*, na WEKEN wachten :
Geachte heer ****,
Onze excuses voor de late reactie, helaas waren wij niet eerder in staat uw e-mail op gepaste wijze te beantwoorden.
Wanneer u de aanvraag nogmaals wilt plaatsen verzoeken wij u contact op te nemen met onze telefonische klantenservice. Het is helaas niet mogelijk deze aanvraag per email te plaatsen
--------------------------------------------------------------------
Ik geef aan Tele2 aan: ik wil graag mijn nummer, 06-11111*** overzetten van Trendcall naar Tele2mobiel.
Krijg ik weken later bericht van Tele2: Uw aanvraag tot nummerbehoud is afgewezen door VODAFONE....
Toen heb ik dus een mail geschreven via hun website.Daarin heb ik de situatie uitgelegd, en gezegd dat ik GEEN 0900 nummers kan bellen. En dat ik helemaal geen VODAFONE heb.Als antwoord van mevrouw Est** Ho*, na WEKEN wachten :
Geachte heer ****,
Onze excuses voor de late reactie, helaas waren wij niet eerder in staat uw e-mail op gepaste wijze te beantwoorden.
Wanneer u de aanvraag nogmaals wilt plaatsen verzoeken wij u contact op te nemen met onze telefonische klantenservice. Het is helaas niet mogelijk deze aanvraag per email te plaatsen
--------------------------------------------------------------------