LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Abonnement Orange omzetten naar Prepaid kan NIET meer.

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
LB

Abonnement Orange omzetten naar Prepaid kan NIET meer.

Ongelezen bericht door LB »

Bij Orange kon je aan het einde van je contract van je abonnement een prepaid maken. Je beltegoed bleef van jezelf, alleen betaal je dan het prepaid tarief voor bellen enz.
Dit was de reden dat ik bijna 2 jaar geleden een abonnement afsloot bij Orange.
Nu blijkt dus dat ik toch te weinig bel voor een abonnement en wil dus mijn abonnement omzetten in prepaid.
Ik naar de winkel.
Ongeveer een maand geleden hebben ze dus bij Orange besloten dat dat niet meer mogelijk is. Zonder melding naar de klanten.
Nu zit ik dus met een telefoon met flink wat beltegoed.
Helaas heeft het omzetten niet in de algemene voorwaarden gestaan, dus ik heb geen poot om op te staan.
Ik heb nu dus 2 mogelijkheden:
1) Mijn abonnement verlengen, met een lager tarief (bellen dus duurder), maar dan zit ik er weer een jaar aanvast. Daar voel er niet zoveel voor.
2) Mij abonnement stoppen en hele lange gesprekken gaan voeren om mijn beltegoed op te krijgen.

Dus als er nog iemand ook van plan was om zijn abonnement om te zetten.... Het gaat dus niet meer.
Dus bel nu wat langer dan normaal.
Anders moet je de laatste 2 maanden wel heel veel gaan bellen.

RobbieP

Re: Abonnement Orange omzetten naar Prepaid kan NIET meer.

Ongelezen bericht door RobbieP »

U had ook gedurende deze twee jaar uw bundel kunnen verlagen toen u er achter kwam dat u te weinig belde voor uw abonnement. Dan had u nu niet zoveel beltegoed over toch?

LB

Ongelezen bericht door LB »

Had ik al gedaan, dat kon na 6 maanden.
Lager kon niet. 20 euro per maand was het laagste

Chani

Ongelezen bericht door Chani »

argghhh ik was het ook van plan om te doen....
Weliswaar volgend jaar pas...of tenminste eind december dit jaar, maar toch.
Ik heb mijn abo al verlaagd zoals robbiep oppert, maar ik kon dus ook niet lager dan 22,50 per maand. En zoveel bel ik niet meer, nu ik ook een vaste lijn heb.
Maar goed dat wordt dus stevig doorbellen straks :S

Gesloten