hetnet vele problemen
Geplaatst: 02 jan 2006 11:49
Sinds 16 november ben ik bezig met een overstap van planet naar het net. Gezien de kosten voor een snelsurf abo en de snelheid leek me dit een goede keus.
eenmaal aangemeld begonnen de problemen.
Div. telefoontjes met de helpdesk leverde bijna niets op. Deze week wordt mijn adsl afgesloten door kpn omdat ik bij planet het abo heb opgezegd. komende week zit ik dus zonder internet.
De helpdesk medewerkers van hetnet zijn in mijn ogen ondeskundige medewerkers, die allemaal standaard vragen en antwoorden hebben voorstaan op hun schermpje. Ze zijn allemaal niet in staat om een probleem op te lossen. Daarbij komt dat het ook nog eens 45 cent p/m kost. Inmiddels heb ik ruim 50 euro aan onkosten gemaakt om het snelsurfabo aan de gang te krijgen, maar dit alles tot op vandaag zonder resultaat. Er heeft afgelopen week zelfs nog iemand van de sale's afdeling gebeld en mij beloofd"meneer het komt allemaal goed" maar helaas bleef het bij woorden.
Nu kom ik dus zonder internet te zitten.
helaas zijn wij in het zuiden aangewezen op het kpn netwerk, wij blijven tot op heden afgesloten van andere netwerken!!!
Maar hoe nu verder???
Zelf heb ik ook geen idee meer. Welke provider is nu het beste???
Voor alsnog is hetnet dus geen aanrader. Mischien lossen ze het nog op deze week, maar daar geloof ik niet in.
Andere klanten van het net, betalen zelfs nu nog een duurder abo 34,95 voor 3 mb down. Ik adviseer deze mensen om hun abo te wijzigen naar het snelsurf abo van het net. Kosten 24,95 en 4mb down.
spaart toch 10 euro per maand. Het enige onsportiefe van het net is dat ze het niet kenbaar maken aan hun klanten. Nou bij deze doe ik het dan maar. Ik zelf geen klant, en u die het leest 10 euro verdient.
groetjes!!!
eenmaal aangemeld begonnen de problemen.
Div. telefoontjes met de helpdesk leverde bijna niets op. Deze week wordt mijn adsl afgesloten door kpn omdat ik bij planet het abo heb opgezegd. komende week zit ik dus zonder internet.
De helpdesk medewerkers van hetnet zijn in mijn ogen ondeskundige medewerkers, die allemaal standaard vragen en antwoorden hebben voorstaan op hun schermpje. Ze zijn allemaal niet in staat om een probleem op te lossen. Daarbij komt dat het ook nog eens 45 cent p/m kost. Inmiddels heb ik ruim 50 euro aan onkosten gemaakt om het snelsurfabo aan de gang te krijgen, maar dit alles tot op vandaag zonder resultaat. Er heeft afgelopen week zelfs nog iemand van de sale's afdeling gebeld en mij beloofd"meneer het komt allemaal goed" maar helaas bleef het bij woorden.
Nu kom ik dus zonder internet te zitten.
helaas zijn wij in het zuiden aangewezen op het kpn netwerk, wij blijven tot op heden afgesloten van andere netwerken!!!
Maar hoe nu verder???
Zelf heb ik ook geen idee meer. Welke provider is nu het beste???
Voor alsnog is hetnet dus geen aanrader. Mischien lossen ze het nog op deze week, maar daar geloof ik niet in.
Andere klanten van het net, betalen zelfs nu nog een duurder abo 34,95 voor 3 mb down. Ik adviseer deze mensen om hun abo te wijzigen naar het snelsurf abo van het net. Kosten 24,95 en 4mb down.
spaart toch 10 euro per maand. Het enige onsportiefe van het net is dat ze het niet kenbaar maken aan hun klanten. Nou bij deze doe ik het dan maar. Ik zelf geen klant, en u die het leest 10 euro verdient.
groetjes!!!