Philips Koffiezetapparaat HD 7632/22
Geplaatst: 05 jan 2006 12:12
In november heeft mijn man bij Kijkshop de Philips koffiezetter HD 7632/22 gekocht met de bedoeling deze aan mij cadeau te geven met kerstmis. Dit is ook gebeurd. Een geweldig koffiezetapparaat waar helaas een ding aan ontbreekt, namelijk de mogelijkheid om voor een linkshandige, zoals ik, koffie te kunnen zetten. De vulopening waar het water in moet is erg klein en zit aan de rechterkant waardoor ik er onmogelijk water in kan krijgen. De conclusie is dan ook: ik kan geen koffie zetten voordat eerst iemand anders voor mij het water erin gedaan heeft. Ik heb hierover contact gehad met de klantenservice van Philips en hun geven toe dat aan linkshandige mensen niet is gedacht maar weigeren er verder iets mee te doen. Ze raadde me aan om terug te gaan naar Kijkshop en te proberen om daar verhaal te halen. Kijkshop echter zegt hetzelfde........meteen contact opnemen met Philips want dit is toch een vorm van discriminatie. Zo loop ik dus in een circel. Ik vind het belachelijk dat Philips, een wereldconcern, zich er zo gemakkleijk vanaf maakt. Ik zit nu met een koffiezetter die welliswaar mooi is maar voor mij ook onbruikbaar is. Het koste notabene 70 euro, dus geen kleinigheidje volgens mijn mening.
Zijn er meer mensen die hier last vast ondervinden of weet iemand hoe ik nu te werk kan gaan. Ik voel me eerlijk gezegd behoorlijk "bezeikt" nu Philips mijn klacht zo onproffesioneel afhandeld.
Alvast hartelijk bedankt.......groetjes Verita
Zijn er meer mensen die hier last vast ondervinden of weet iemand hoe ik nu te werk kan gaan. Ik voel me eerlijk gezegd behoorlijk "bezeikt" nu Philips mijn klacht zo onproffesioneel afhandeld.
Alvast hartelijk bedankt.......groetjes Verita