LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Actie Boycot.nu tegen Speedlinq en EDR Incasso

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
netwerker
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 jun 2005 22:56

Actie Boycot.nu tegen Speedlinq en EDR Incasso

Ongelezen bericht door netwerker »

Na de voorgaande melding betreffende Speedlinq en in hun kielzog EDR Incasso te Leidschendam zijn er opnieuw brieven binnen gekomen van EDR Incasso met het verzoek tot betaling van het openstaande bedrag. Als reactie daarop opnieuw eerst een brief terug geschreven met daarin (voor zoveelste keer) alle gepasserde feiten op een rij, tevens daarbij in het slot van de brief gewezen op de tekortkomingen van Speedlinq c.a en verwezen naar het Burgerlijk Wetboek, artikel 7.1.9A.punten 4, 6, 9 en 10. Dit alles na advies te hebben ingewonnen bij een advocatenkantoor, Tros Radar, Boycot.nu. Prompt komt er een brief terug van EDR Incasso met het verzoek om met hen telefonisch contact op te nemen voor het treffen van een betalingsregeling (hier is sprake van de omgekeerde wereld!!). Deze actie heb ik niet uitgevoerd. Direct na de Kerstdagen een telefonisch contact van EDR, ik was niet op dat moment niet thuis. Geen vervolg op gegeven. Op 4 januari 2006 (intussen loopt de hele kwestie al meer dan een half jaar!!) andermaal een aanmaning om het openstaande bedrag per omgaande te voldoen. Vandaag, 5 januari 2006, heb ik -zoals al eerder- de bewuste brief gemaild naar de redactie van Boycot.nu. Het antwoord is inmiddels binnen, namelijk: Zij hebben Speedlinq een e-mail gezonden, waarin gewag wordt gemaakt van klachten aan het adres van Speedlinq, dat deze niet adequaat worden beantwoord, dat er sprake is van itimidatie van EDR Incasso en dreiging van rechtsmaatregelen. Boycot sommeert Speedlinq om uiterlijk 10 januari 2006 een reactie te geven. Blijft deze achterwege, dan wordt in deze maand (januari 2006) een landelijke actie gestart om de consument te waarschuwen voor deze praktijken.

Aan alle klagers dus het dringende verzoek om zich zo speodig mogelijk te melden bij de Consumentenorganisatie Boycot.nu.

Laat je horen, want er komen kansen in het zicht!!

Netwerker

johnvisser
Berichten: 20
Lid geworden op: 14 jan 2007 19:47

Re: Actie Boycot.nu tegen Speedlinq en EDR Incasso

Ongelezen bericht door johnvisser »

problemen met speedlinq en dat hebben veel mensen
hoge kosten.....ook extra hoge incasso kosten..hoge belkosten.enz onredelijke behandeling.goedkope internet abonement dat plotseling heel duur is geworden

consumentenautoriteit : nieuw in nederland dit is de OPTA voor de consument

voor alle geschillen klachten met speedlinq
kunt u schrijven naar


consuwijzer postbus 21021 3001 aa Rotterdam


deze mensen zijn er voor u
klachten en tips van de consument zijn van groot belang
meerdere tips tesamen kunnen duiden op een structuele overtreding van de wet
en kunnen aanleiding geven voor een diepgaand onderzoek

roro25
Berichten: 791
Lid geworden op: 18 mei 2006 16:28

Re: Actie Boycot.nu tegen Speedlinq en EDR Incasso

Ongelezen bericht door roro25 »

@ John 'hoeveel post's moet ik maken" Visser om er voor te zorgen dat ik aandacht krijg.

eenmaal posten is wel genoeg...................

Wordt echt wel gelezen hoor. Berichten van een aar geleden heeft niet veel nut om die ook naar boven te halen.

kappen er mee.

doo
Berichten: 2
Lid geworden op: 01 feb 2007 17:50

Re: Actie Boycot.nu tegen Speedlinq en EDR Incasso

Ongelezen bericht door doo »

heel graag wil ik regageren ben net lid en wil er van af wat een dove elende 3 modums verder en nog niks al wel 233 kwijt en 140 euro aan lelefoom kosten ik wordt gek
jeannet

Gesloten