als ik de computer op start verschijnd er automatisch het programma deze computer. Dit neemt een hoop tijd in beslag dus zou ik graag wilen dat ie het niet meer automatisch opstarte. Maar ik kan niet vinden waarik het kan wijzigen, kan iemand mij dat misschien vertellen??
sarah
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] opstarten
-
Re: opstarten
Je moet als je Windows opgestart hebt in het menu Start en dan "uitvoeren" de regel "msconfig" invoeren. Dan krijg je een menu waar de programma's die gelijktijdig met windows opstarten in verschijnen. Hier kun je deze waarschijnlijke spyware uitschakelen. Let wel op dat je het goede uitschakelt want hier staan ook programma's tussen die nodig zijn om windows draaiende te houden. Ik hoop dat je hier mee verder komt.
Welk programma is dit dan? Is het een programma die jij zelf hebt geinstalleerd?
Je kan proberen het uit te zetten door op start te klikken en uitvoeren te kiezen, tik 'MsConfig' en kies voor het tabblad Opstarten. Je kan het programma dan uitvinken. Vergeet niet op Toepassen en Sluiten te klikken. De instellingen worden pas van kracht nadat u het systeem weer opnieuw hebt opgestart.
Als het een programma is die je zelf niet hebt geinstalleerd, probeer het dan met een antispy/ad-aware programma weg te krijgen. Bijvoorbeeld Ad-aware:
http://www.download.com/Ad-Aware-SE-Per ... ag=lst-0-1
Je kan proberen het uit te zetten door op start te klikken en uitvoeren te kiezen, tik 'MsConfig' en kies voor het tabblad Opstarten. Je kan het programma dan uitvinken. Vergeet niet op Toepassen en Sluiten te klikken. De instellingen worden pas van kracht nadat u het systeem weer opnieuw hebt opgestart.
Als het een programma is die je zelf niet hebt geinstalleerd, probeer het dan met een antispy/ad-aware programma weg te krijgen. Bijvoorbeeld Ad-aware:
http://www.download.com/Ad-Aware-SE-Per ... ag=lst-0-1
Oh, ik was net te laat
-
Het Programma "Deze Computer"? Dat is geen programma, maar een map in Windows. Kijk eens bij: Start > Programma's > Opstarten. Staat er "Deze Computer" in die map? Zo ja, dan moet je deze daar verwijderen.
Iedere keer als ik mijn PC scan, heb ik steeds een Planet Cookie: Is dat soms van de provider Planet ???????????????
Name:
Planet Cookie
Author:
Category:
Spy Cookie
Threat Assessment:
Low
Description:
Planet is a cookie that may track the unique visitors to a Web site, as well as their personal preferences.
Name:
Planet Cookie
Author:
Category:
Spy Cookie
Threat Assessment:
Low
Description:
Planet is a cookie that may track the unique visitors to a Web site, as well as their personal preferences.
kan, ligt eraan welke sites je bezoekt, kom je weleens op de site van Planet. Websites zorgen er namelijk voor dat je cookies krijgt.