| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Is pay back nu wel of niet betrouwbaar?
-
Ilse
Is pay back nu wel of niet betrouwbaar?
Op andere forums word ook voor deze organisatie gewaarschuwd. Wat is er nu aan de hand?
-
Paula
Re: Is pay back nu wel of niet betrouwbaar?
Op welke forums?
Niks aan de hand, er wordt hard gewerkt, binnenkort weer bijeenkomsten. Kom je ook?
Niks aan de hand, er wordt hard gewerkt, binnenkort weer bijeenkomsten. Kom je ook?
-
john
Re: Is pay back nu wel of niet betrouwbaar?
Ik weet dat het vertrouwen van ons alle is beschadigd, maar bij PAYBACK word door mede gedupeerde hard gewerkt om een oplossing te krijgen in de Dexia nachtmerrie.
We doen onze uiterste best en werken voor nop aan uw probleem. Als wij winnen wint u ook en als we wat gaan doen willen we uw hulp of aanwezigheid.
Samen hoeven we ons niet te schamen en staan we sterk in een strijd om een goed einde te krijgen aan deze hele zaak.
Ik werk vele uren voor payback en zit overal achteraan dit voor u en voor mezelf.
Als ik win, wint u ook en dat willen we toch allemaal.
PAYBACK IS GEEN GEBAKKEN LUCHT, HET ZIJN MENSEN DIE MET ALS U EEN OPLOSSING WILLEN.
groeten John.
We doen onze uiterste best en werken voor nop aan uw probleem. Als wij winnen wint u ook en als we wat gaan doen willen we uw hulp of aanwezigheid.
Samen hoeven we ons niet te schamen en staan we sterk in een strijd om een goed einde te krijgen aan deze hele zaak.
Ik werk vele uren voor payback en zit overal achteraan dit voor u en voor mezelf.
Als ik win, wint u ook en dat willen we toch allemaal.
PAYBACK IS GEEN GEBAKKEN LUCHT, HET ZIJN MENSEN DIE MET ALS U EEN OPLOSSING WILLEN.
groeten John.