Neckerman
Geplaatst: 08 jan 2006 14:08
Normaal doe ik altijd mijn bestellingen bij Wehkamp (nooit klachten gehad) totdat ik 3 maanden een kortingsbon van 30 euro kreeg voor Neckermann en op 15 oktober bestelde ik2 dekbedovertreksets bestelde en 1 hoeslaken.
het hoeslaken zou direct leverbaar zijn, de rest 4 weken later ofzo. Na een week nog niks ontvangen dus een mailtje gestuurd, uiteindelijk kwam het hoeslaken binnen 2 weken aan. Een week later kwam 1 van de dekbedovertreksets aan. Niet zo'n probleem dat deze 2 iets later dan gepland kwamen, maar ik zit nu al vanaf 15 oktober op mijn laatste bestelling te wachten (BIJNA 3 MAANDEN!!!:twisted: ), ik heb meerdere keren gemailt maar krijg elke keer PRECIES dezelfde reactie welke vraag ik ook stel.:
Geachte mevrouw/heer,
Op dit moment wachten wij op een nieuwe levering van de betrokken fabrikant.
Tot onze spijt heeft deze partij vertraging opgelopen, waardoor uw bestelling
nog niet geleverd kan worden.
Zodra wij de nieuwe zending ontvangen, wordt uw bestelling verstuurd.
Uiteraard doen wij ons best de levertijd zo kort mogelijk te houden.
Vriendelijk vragen wij u nog even geduld te hebben.
Het kan toch niet dat je 3 maanden hierop moet wachte en dat hetzelfde artikel nog steeds op de neckerman site staat met een levertijd van 2 weken Iemand een idee wat ik nu kan doen, bellen??
het hoeslaken zou direct leverbaar zijn, de rest 4 weken later ofzo. Na een week nog niks ontvangen dus een mailtje gestuurd, uiteindelijk kwam het hoeslaken binnen 2 weken aan. Een week later kwam 1 van de dekbedovertreksets aan. Niet zo'n probleem dat deze 2 iets later dan gepland kwamen, maar ik zit nu al vanaf 15 oktober op mijn laatste bestelling te wachten (BIJNA 3 MAANDEN!!!:twisted: ), ik heb meerdere keren gemailt maar krijg elke keer PRECIES dezelfde reactie welke vraag ik ook stel.:
Geachte mevrouw/heer,
Op dit moment wachten wij op een nieuwe levering van de betrokken fabrikant.
Tot onze spijt heeft deze partij vertraging opgelopen, waardoor uw bestelling
nog niet geleverd kan worden.
Zodra wij de nieuwe zending ontvangen, wordt uw bestelling verstuurd.
Uiteraard doen wij ons best de levertijd zo kort mogelijk te houden.
Vriendelijk vragen wij u nog even geduld te hebben.
Het kan toch niet dat je 3 maanden hierop moet wachte en dat hetzelfde artikel nog steeds op de neckerman site staat met een levertijd van 2 weken Iemand een idee wat ik nu kan doen, bellen??