Vandaag wilde ik mijn auto parkeren in Rotterdam. Tot 3x toe trof ik een zuil waar ik de mededeling kreeg dat de automaat in storing was en dat ik het betaalnummer op de automaat moest gaan bellen.
Nadat ik het nummer gebeld had werd ik eerst in de wacht gezet. Na enkele minuten kreeg ik een medewerker aan de lijn. Die mij vertelde dat ik bedankt werd voor het bellen maar dat ik maar door moest zoeken totdat ik wel een zuil vond die goed functioneerde. Op mijn vraag hoeveel ik er moest proberen voordat ik straffeloos kon gaan parkeren wist men mij te vertellen dat ik net zo lang moest doorgaan totdat ik wel één vond. Ook al zouden er dat 100 zijn. Dit moest men zeggen in opdracht van de directeur van stadstoezicht.
Rare situatie. De automobilist wordt verantwoordelijk gesteld voor apperatuur van de gemeente die niet werkt.
Ondanks de moeite die je neemt als burger mag je zelf voor de kosten op draaien om de storing te melden.
Rare situatie lijkt mij
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |