Pagina 1 van 7

tevreden UPC klant

Geplaatst: 09 jan 2006 21:40
door capercaillie
Jawel, ze zijn er echt, je hoort ze alleen niet. Ik heb sinds een aantal jaren internet via UPC en ik heb eigenlijk nooit klachten. Ik heb wel eens probleempjes gehad, maar deze werden altijd adequaat en snel opgelost. Een voorbeeld; ik ben ongeveer een jaar geleden verhuisd, in mijn oude woning had ik nooit problemen met de verbinding, maar na de verhuizing wel, de verbinding viel steeds uit. Ik heb toen gebeld met UPC, na slechts 2 minuutjes in de wacht kreeg ik een hele vriendelijke medewerker van UPC aan de lijn, hij heeft mijn verbinding getest en was tot de conclusie gekomen, dat de verbinding duidelijk onder de maat was. Hij heeft toen direct aangeboden om een monteur langs te sturen. Enkele dagen later arriveerde de monteur, deze heeft de versterker in de aansluitkast vervangen en het probleem was opgelost. Sindsdien ook nooit meer problemen gehad. Wij hebben nu ook digitale telefonie van UPC, ook dit werkt perfect en is bovendien goedkoper dan de KPN.

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 09 jan 2006 22:04
door IkBenJan
En wat heeft je daarna doen besluiten om naar deze site op zoek te gaan? En wat is bij jou de p2p snelheid?

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 09 jan 2006 23:00
door Mk
Zeg caper, kan je morgen als je weer op je werk bent effe checken of ik mijn DNS-servers weer automatisch kan laten instellen? Ik heb ze nu maar handmatig ingesteld nadat de automatisch toegewezen servers het vaker niet dan wel deden.

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 23 jan 2006 19:22
door Moosy
nou ik heb altijd problemen met upc
wil ik achter het internet doet hij het niet :evil:

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 24 jan 2006 13:34
door Mischa0320
Je hoort inderdaad zelden de postieve geluiden, omdat het "klantschap" natuurlijk altijd naar behoren of naar wens dient te verlopen.

Echter op dit forum vind je behalve dan de -op één hand te tellen- idioten en frusties die er een dagtaak van hebben gemaakt om alles wat met UPC of authoriteit te maken heeft te kraken en te bezoedelen, ontzettend weinig klachten voor een bedrijf met een paar miljoen klanten.

Duidelijk is dus dat de problematiek die wordt geschetst, duidelijk overdreven wordt en dat het overgrote merendeel van UPC haar klanten erg tevreden is. UPC biedt voor haar abonnementsgeld veel en goede kwaliteit.

Ook ik mag mij dus tot een 100 procent tevreden UPC klant noemen.

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 24 jan 2006 14:00
door jurrien
Nu is 100% wel erg hoog. Maar ik gebruik nu sinds 2003 internet en daarna ook telefoon en digitale tv. Ik heb een Extreme abbo ,en ben daar zeker na de prijsverlaging echt niet ontvreden over. Ook de telefoon kan ik mij geen grote storingen herinneren. Het internet is soms wat traag maar grote storingen zoals mijn zoon heeft bij @home waar hij 6 weken geen internet heeft komen bij chello/upc niet voor.
De administratie is wel iets minder maar ook daar de laatste tijd geen klachten. Samen gevat Chello / upc Tevreden.
Jurrien

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 24 jan 2006 14:33
door klompje
Ook ik ben klant bij UPC met zowel telefoon als internet. Af en toe zijn er wat kleine problemen, die zeer snel worden opgelost, dus ik ben over het algemeen zeer tevreden.

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 24 jan 2006 16:53
door Har
Ben het helemaal met je eens

UPC , :arrow: :) :D the top

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 24 jan 2006 17:12
door Jonjo
Ja UPC moet groots zijn. Ze willen nu een alarmzender worden, bij camaliteiten zenden zij dus waarschuwingen uit. Ben blij dat ik geen UPC klant ben want als ik zo op de diverse sites lees kunnen ze internet en telefoon nog niet eens op een vereiste manier binnen brengen. Ik wens alle UPC gebruikers veel hoop dat jullie in noodsituaties niet afhankelijk zullen zijn van dit bedrijf.

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 24 jan 2006 20:25
door Mischa0320
Kijk Jonja, dat is nou weer eens een intelligente opmerking.

Niet dus.

Geklets, gel...l, meepraten zonder een eigen mening te hebben. Zeg dan liever niets als je niets hebt toetevoegen.

Je mening is duidelijk, jij vind UPC niets, jammer voor je, de voorgaande posters wel, fijn voor ze. Vind je ook niet?

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 25 jan 2006 21:44
door M@rCom
Ik begrijp sommige mensen niet. Ze klagen steen en been over Chello. Het zou niet deugen. 99,9% van de tijd heb ik verbinding. Heb een gemiddelde snelheid van 8000 Kbps en een upload van 1000 Kbps (classic). Zorg toch eens voor een goede computer en stel je modem eens goed in...... Het is net als een auto; een beetje onderhoud, een beetje wassen en af en toe een druppeltje benzine. en als ie even blijft staan dan bel je de wegenwacht en hup.... weer onderweg

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 31 jan 2006 10:03
door jali
J
awel, ze zijn er echt, je hoort ze alleen niet. Ik heb sinds een aantal jaren internet via UPC en ik heb eigenlijk nooit klachten. Ik heb wel eens probleempjes gehad, maar deze werden altijd adequaat en snel opgelost. Een voorbeeld; ik ben ongeveer een jaar geleden verhuisd, in mijn oude woning had ik nooit problemen met de verbinding, maar na de verhuizing wel, de verbinding viel steeds uit. Ik heb toen gebeld met UPC, na slechts 2 minuutjes in de wacht kreeg ik een hele vriendelijke medewerker van UPC aan de lijn, hij heeft mijn verbinding getest en was tot de conclusie gekomen, dat de verbinding duidelijk onder de maat was. Hij heeft toen direct aangeboden om een monteur langs te sturen. Enkele dagen later arriveerde de monteur, deze heeft de versterker in de aansluitkast vervangen en het probleem was opgelost. Sindsdien ook nooit meer problemen gehad. Wij hebben nu ook digitale telefonie van UPC, ook dit werkt perfect en is bovendien goedkoper dan de KPN.
Het lijkt wel een bericht van een MLM-verkoop.-)

Je vergeet ook nog even te vertellen dat de voorrij kosten richting 30 Euro zitten.

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 31 jan 2006 20:34
door Meisje21
Die niet worden berekend als het de fout van upc is.
Juist :wink:

Als klanten een monteur willen en er blijkt dat het een fout binnenshuis is/van de klant zelf, kunnen er idd voorrijkosten berekend worden.

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 05 feb 2006 09:33
door crazycat
Bij mij liep Chello en telefonie helemaal niet goed! Telefoon viel midden in gesprek uit, en de internet verbinding was traag en vaak ofline.

Er galmt nog steeds een technische oplossing van het probleem in mijn hoofd: 'MODEM RESET RESet reset....enz'
Tientallen malen gereset. Als ik tegen de mensen van de klantenservice vertelde dat ik het zat was, en dat ik er mee stop bij hun, gaven ze mij gelijk. Dat waren echt geen verhiite gesprekken, ik blijf altijd netjes en correct. Een medewerkster had zelf ook Chello en telefonie, en was er ook niet tevreden over.

UPC zegt dat het ligt aan de locatie waar ik woon. Daar worden veel nieuwe aansluitingen gerealiseerd.

Maar goed, na een jaar 'gekloot' mag UPC de deur uit. 'Kwello' gaat definitief ofline. Jammer, want het had een mooi product kunnen zijn.

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 06 feb 2006 09:07
door Aetron
Upc nummer 1 in netwerkvervuiling.
ALs je wist wat ze allemaal in die coax kabeltje stoppen,
onbegrijpelijk dat het nog kan werken.
storingen kunnen zo niet uitblijven.
hebzucht gaat hen straks de kop kosten.
Klimaatgevoeligheid neemt ook toe.
Bij extreem vochtig weer en hitteperiodes
valt hun netwerk uit, m.a.w. wordt straks
alleen maar slechter met UPC.
hahahaha.... grappig hoor die klungeligheid.

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 06 feb 2006 10:01
door Chanmaster
Beste mensen, positief commentaar is ook commentaar.
De techniek staat voor niets maar is ook niet prefect dus er zullen altijd wel bepaalde aspecten zijn die wat minder zijn.
Of het nu om UPC of CHELLO dan wel @home gaat, er zijn altijd plus maar ook minpunten.
Omdat betrokkenen niet in een kwaad daglicht willen staan is het goed dat hier de klachten neergeschreven worden en dat er een open sicussie plaats vindt over de diverse onderwerpen en natuurlijk kan daarbij best wel wat positief belicht worden maar til U favoriet niet te veel over het paard want wie hoog klimt kan hard vallen.
Ik heb ook veel klachten over UPC te verduren gehad maar dat is bij alles zo.

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 07 feb 2006 02:10
door Beathoven
Voor dat dit een UPC forum is van een van de grootste consumentenprogramma's vind ik de 'klachtenregen' op dit forum iig erg meevallen gezien het aantal klanten wat UPC heeft.

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 07 feb 2006 13:08
door Chanmaster
Niet alle ontevreden klanten maken dat hier kenbaar.
Slechts een enkeling doe dot.

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 07 feb 2006 14:29
door Chima
En heel veel mensen zijn wel tevreden.
Ik heb jarenlang Internet van UPC gehad en dat zonder echte storingen of andere technische problemen. De datalimiet heeft mij toen doen overstappen naar ADSL. Ik ken een aantal mensen die Internet en telefoon van UPC hebben en daar goed tevreden mee zijn.

e.e.a heeft mij i.i.g doen besluiten om ook internet en telefonie van UPC te nemen.

Re: tevreden UPC klant

Geplaatst: 07 feb 2006 21:51
door jali
Wacht maar tot er meer op de regio UPC-Server zijn aangesloten,
dan piep je wel anders.


Ik zit te wachten dat iedereen in mijn regio aangesloten is op UPC, dan kan ik ADSL gebruiken omdat er niemand meer op de kpn-lijn zit. :lol: