langs deze weg wil ik graag aan een ieder mededelen dat het mogelijk is om te wisselen van provider ook als je nog een abo hebt.
deze 2 providers hebben een samenwerkingsverband. ga je dus Hoppen van de een naar de ander dan werkt je oude provider hier aan mee zonder problemen.
Bij je oude provider wordt dan je abo gestopt op het moment dat je bent overgestapt.
Inmiddels heb ik de brief binnen van kpn dat ik binnen enkele dagen gebruik kan maken van Hetnet.
Mischien is het niet de beste provider, maar op dit moment wel de goedkoopste en meer snelheid.
Voor die er gebruik van wil maken, doe er je voordeel mee!!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] overstap planet / hetnet
Re: overstap planet / hetnet
Ben ook GELOKT naar Het Net maar zou het niemand aanraden .Inderdaad ze zijn de goedkoopste met deze snelheden maar je moet geen problemen hebben want helpen doen ze niet aan ,niet via mail en ook niet over de telefoon(kost alleen heel veel geld)
Ze maken afspraken die ze later vrolijk weer intrekken .
Ben precies twee weken lid en nu al doodziek van Het Net maar zal toch nog lid moeten blijven tot 2007.
Stelde een vraag en kreeg een link met hoe ik het abonnement moest opzeggen,zeer vaag.
Ze maken afspraken die ze later vrolijk weer intrekken .
Ben precies twee weken lid en nu al doodziek van Het Net maar zal toch nog lid moeten blijven tot 2007.
Stelde een vraag en kreeg een link met hoe ik het abonnement moest opzeggen,zeer vaag.
Re: overstap planet / hetnet
Ik ben overgestapt van Planet naar Hetnet op 10 jan met de overstap service van Hetnet. Dit ging zonder enige moeite. Ik kreeg netjes een brief als bevestiging. In de status van de adsl verbinding kon ik zien dat verbinding klaar was De snelheidtest wees wel uit dat ik nog op mijn oude snelheid zat van 3000/512. Heb gelijk gebruikersnaam en wachtwoordt veranderd in mijn modem en kon gelijk internetten via hetnet. Evenlater kreeg ik een brief van KPN dat de snelheid zou worden overgezet op 1 febr en dat is ook gebeurd.
Mijn modem is het zelfde gebleven al moet ik zeggen dat ik geen speedtouch modem van de kpn. Ik gebruik een draadloos adsl2 modem van het merk Linksys.
Met het speedtouch modem van de KPN hoeft het ook geen probleem op te leveren als je maar geen cd-rom gebruikt. Gewoon inloggen in het modem gebruikersnaam en wachtwoord veranderen en klaar is het
De overstap is glad verlopen zonder enige storing bij het internetten voormij dus ook een aanrader voor andere mensen.
Mijn modem is het zelfde gebleven al moet ik zeggen dat ik geen speedtouch modem van de kpn. Ik gebruik een draadloos adsl2 modem van het merk Linksys.
Met het speedtouch modem van de KPN hoeft het ook geen probleem op te leveren als je maar geen cd-rom gebruikt. Gewoon inloggen in het modem gebruikersnaam en wachtwoord veranderen en klaar is het
De overstap is glad verlopen zonder enige storing bij het internetten voormij dus ook een aanrader voor andere mensen.