Tiscali soap bij verhuizing
Geplaatst: 10 jan 2006 21:36
Op 14-10-05 mail ik tiscali dat we 01-12-05 gaan verhuizen en dat de adsl mee moet verhuizen, ik stuur dat bericht ook naar de kpn omdat die het netwerk verzorgt.
De kpn sluit 01-12-05 netjes de tel. aansluiting af op het oude adres, bij tiscali is er van alles mis gegaan met het verhuisbericht en houdt de adsl-verbinding op het oude adres in stand, nu wil tiscali dat ik € 9,95 p.m. extra ga betalen voor "doorbelasting netwerkkosten" in een huis waar ik niet meer woon.
Nu de soap: inmiddels heb ik nu 4 maal bericht gehad van de "customer service"van tiscali waarin ze hun excuus aanbieden en ik moet alle nota's van "doorbelasting netwerkkosten "als NIET verzonden beschouwen, echter de financiele afdeling van tiscali is gevestigd op een andere planeet,ze blijven aanmaningen sturen en nu heb ik bericht ontvangen dat ik 17 januari 2006 mijn adsl voorgoed wordt afgesloten, en dat terwijl ikkeurig iedere maand mijn abb. premie heb betaald.
Kan iemand mij een goede raad geven van "hoe hier mee om te gaan en welke stappen ik moet gaan ondernemen".
De kpn sluit 01-12-05 netjes de tel. aansluiting af op het oude adres, bij tiscali is er van alles mis gegaan met het verhuisbericht en houdt de adsl-verbinding op het oude adres in stand, nu wil tiscali dat ik € 9,95 p.m. extra ga betalen voor "doorbelasting netwerkkosten" in een huis waar ik niet meer woon.
Nu de soap: inmiddels heb ik nu 4 maal bericht gehad van de "customer service"van tiscali waarin ze hun excuus aanbieden en ik moet alle nota's van "doorbelasting netwerkkosten "als NIET verzonden beschouwen, echter de financiele afdeling van tiscali is gevestigd op een andere planeet,ze blijven aanmaningen sturen en nu heb ik bericht ontvangen dat ik 17 januari 2006 mijn adsl voorgoed wordt afgesloten, en dat terwijl ikkeurig iedere maand mijn abb. premie heb betaald.
Kan iemand mij een goede raad geven van "hoe hier mee om te gaan en welke stappen ik moet gaan ondernemen".