KPN wijzigt weer eens....
Geplaatst: 11 jan 2006 13:30
Bij deze wil ik jullie een probleem voorleggen, waar ik als consument niet meer uit kom.
KPN heeft in zeer korte tijd 2 belangrijke dingen veranderd waar ik het niet mee eens ben.
1) Upgraden van belbundel bij een hi abonnement was altijd gratis. Stel je gaat wat meer bellen, en besluit ipv een 20 euro bundel een 30 euro bundel te willen dan kon dat altijd gratis. Sinds 1 december berekent kpn hier 21 euro voor.
2) Het bellen van de klantenservice was altijd gratis. Sinds korte tijd betaal je daar de gewone kosten van mobiele telefonie voor.
Toen ik mijn mobiele (hi) abo afsloot werd mij ook verteld dat dit gratis kon. Tegenwoordig heeft kpn/hi dit dus veranderd maar claimt dat dit niet onder de algemene voorwaarden valt maar een stukje service van hun kant was waar ze nu van af stappen. Waardoor ik dus niet mijn contract kostenloos mag beƫindigen.
Mag dit zo maar? Of is hier iets aan te doen?
KPN heeft in zeer korte tijd 2 belangrijke dingen veranderd waar ik het niet mee eens ben.
1) Upgraden van belbundel bij een hi abonnement was altijd gratis. Stel je gaat wat meer bellen, en besluit ipv een 20 euro bundel een 30 euro bundel te willen dan kon dat altijd gratis. Sinds 1 december berekent kpn hier 21 euro voor.
2) Het bellen van de klantenservice was altijd gratis. Sinds korte tijd betaal je daar de gewone kosten van mobiele telefonie voor.
Toen ik mijn mobiele (hi) abo afsloot werd mij ook verteld dat dit gratis kon. Tegenwoordig heeft kpn/hi dit dus veranderd maar claimt dat dit niet onder de algemene voorwaarden valt maar een stukje service van hun kant was waar ze nu van af stappen. Waardoor ik dus niet mijn contract kostenloos mag beƫindigen.
Mag dit zo maar? Of is hier iets aan te doen?