administratiefout Essent
Geplaatst: 13 jan 2006 11:10
In juni twee contracten afgesloten bij Essent voor electra en gas.
In augustus klantenservice gebeld omdat mijn voorschotnota niet klopte
Ze waren vergeten de voorschotten te berekenen voor het gas.
De eerste drie maanden betaalde ik € 81,- dit vond ik te weinig.
twee dagen later kreeg ik een brief met daarin dat ik niet de service had gekregen waar ik recht op had plus de nodige excuses.
Er werd gesproken over een kleine verhoging van het maandelijks voorschot dit werd verhoogt van € 81,- naar maar liefst € 192,-
gebeld met klantenservice die wilde het bedrag niet verlagen omdat de
dure maanden eraan kwamen.
Ik moest dit bedrag tot en met maart betalen uiteindelijk is het dan toch terug gezet na lang aandringen.
Ik kon op advies van klantenservice de € 192,- terugboeken dat heb ik dan ook zeker gedaan na terugboeking moest ik direckt € 125,- overmaken.
Dit heb ik 4 maal geprobeerd de € 125,- te storten en tussendoor meerdere malen met klantservice gebeld kreeg elke keer te horen er zal wel iets fout gegaan zijn.
2 dagen later lag de eerste afsluitbrief in de bus voor electra een dag later voor het gas.
Ben op 2 januari naar de klantenbalie in Den Bosch geweest.
2 mensen daar hebben bevestigd dat Essent een fout heeft gemaakt.
Ze waren het bedrag van € 192,- vergeten aan te passen naar € 125,-
vandaar dat mijn stortingen steeds teruggeboekt werden.
Het bedrag was inmiddels opgelopen naar € 526,- ik heb dit bedrag gisteren 12 januari overgemaakt op het postkantoor omdat ik wist dat ik toch aan het kortste eind zo trekken.
Ik zit nu vrijdag 13 januari te wachten op de afsluitploegen en probeer te verhinderen dat ze de boel afsluiten en alle papieren onder de neus
kan schuiven.
Ik heb me inmiddels aangemeld bij Greenchoice die me zeer vriendelijk te woord stond en onmiddelijk aktie ging ondernemen om het alsnog tegen te houden omdat zei wel het contract direct overnemen maar ze kon niet garanderen of Essent accoord ging.
Kan iemand mij nog meer raad geven over situaties als deze???
In augustus klantenservice gebeld omdat mijn voorschotnota niet klopte
Ze waren vergeten de voorschotten te berekenen voor het gas.
De eerste drie maanden betaalde ik € 81,- dit vond ik te weinig.
twee dagen later kreeg ik een brief met daarin dat ik niet de service had gekregen waar ik recht op had plus de nodige excuses.
Er werd gesproken over een kleine verhoging van het maandelijks voorschot dit werd verhoogt van € 81,- naar maar liefst € 192,-
gebeld met klantenservice die wilde het bedrag niet verlagen omdat de
dure maanden eraan kwamen.
Ik moest dit bedrag tot en met maart betalen uiteindelijk is het dan toch terug gezet na lang aandringen.
Ik kon op advies van klantenservice de € 192,- terugboeken dat heb ik dan ook zeker gedaan na terugboeking moest ik direckt € 125,- overmaken.
Dit heb ik 4 maal geprobeerd de € 125,- te storten en tussendoor meerdere malen met klantservice gebeld kreeg elke keer te horen er zal wel iets fout gegaan zijn.
2 dagen later lag de eerste afsluitbrief in de bus voor electra een dag later voor het gas.
Ben op 2 januari naar de klantenbalie in Den Bosch geweest.
2 mensen daar hebben bevestigd dat Essent een fout heeft gemaakt.
Ze waren het bedrag van € 192,- vergeten aan te passen naar € 125,-
vandaar dat mijn stortingen steeds teruggeboekt werden.
Het bedrag was inmiddels opgelopen naar € 526,- ik heb dit bedrag gisteren 12 januari overgemaakt op het postkantoor omdat ik wist dat ik toch aan het kortste eind zo trekken.
Ik zit nu vrijdag 13 januari te wachten op de afsluitploegen en probeer te verhinderen dat ze de boel afsluiten en alle papieren onder de neus
kan schuiven.
Ik heb me inmiddels aangemeld bij Greenchoice die me zeer vriendelijk te woord stond en onmiddelijk aktie ging ondernemen om het alsnog tegen te houden omdat zei wel het contract direct overnemen maar ze kon niet garanderen of Essent accoord ging.
Kan iemand mij nog meer raad geven over situaties als deze???