Dell computers
Geplaatst: 13 jan 2006 12:33
13-01-2009
Geachte medewerker
Ik heb op 2 januari een laptop( inspiron 9300) besteld bij Dell en het bedrag van 1380,- euro hiervoor via de postbank overgemaaktop 4 januari
De order werd via email bevestigd en zou 20 januari worden geleverd
Na kontrole van de te leveren artikelen bleek dat ik een recover cd van windows xp was vergeten bij te bestellen. t.w.v. van 9.95 euro
Dit was volgens de bevestigings email geen probleem als er nog iets moest worden veranderd moest ik dat via email of per telfoon aangeven .
Dus ik heb een emailtje gestuurd met de vraag of deze cd er nog erbij kon worden geleverd
Ik kreeg geen antwoord op mijn email, maar toen ik via een link van Dell ging kijken hoe het met de voortgang van mijn bestelling was zag ik tot mijn grote verbazing dat de order was gecanceld!
In reaktie hierop heb ik de telefoon gepakt en naar Dell gebeld.
Ik werd toen van hot naar her doorverwezen en verbonden moest mijn verhaal wel tot 3 x toe herhalen.
Toen kreeg ik eindelijk de juiste persoon aan de telefoon die mij zeer onvriendelijk te woord stond en de schuld hiervoor in mijn schoenen schoof.
Het was volgens hem n.m.l zo dat wanneer je iets wijzigd aan de order deze automatisch wordt gecanceld.
Hierover staat echter nergens iets vermeld, niet in de bevestigins mail danwel op de website van Dell.
Uiteidelijk wilde hij dan gaan proberen ( met tegenzin) om de bestelling opnieuw te plaatsen, maar wilde eerst een betalings bewijs.
Dit is m.i. zeer vreemd want Dell plaatst alleen orders na betaling.
Kortom deze meneer :Edward Platel was zeer onbeschoft tegen mij en dit zal ik dan ook schriftelijk bij Dell gaan melden !
Samenvattend: Ik heb mijn buik vol van deze firma je word niet als klant maar als een hond behandeld. Ik ben niet van plan om hier nog wat te bestellen!!!
Met vriendelijke groet,
Jan van Hassent
li
Geachte medewerker
Ik heb op 2 januari een laptop( inspiron 9300) besteld bij Dell en het bedrag van 1380,- euro hiervoor via de postbank overgemaaktop 4 januari
De order werd via email bevestigd en zou 20 januari worden geleverd
Na kontrole van de te leveren artikelen bleek dat ik een recover cd van windows xp was vergeten bij te bestellen. t.w.v. van 9.95 euro
Dit was volgens de bevestigings email geen probleem als er nog iets moest worden veranderd moest ik dat via email of per telfoon aangeven .
Dus ik heb een emailtje gestuurd met de vraag of deze cd er nog erbij kon worden geleverd
Ik kreeg geen antwoord op mijn email, maar toen ik via een link van Dell ging kijken hoe het met de voortgang van mijn bestelling was zag ik tot mijn grote verbazing dat de order was gecanceld!
In reaktie hierop heb ik de telefoon gepakt en naar Dell gebeld.
Ik werd toen van hot naar her doorverwezen en verbonden moest mijn verhaal wel tot 3 x toe herhalen.
Toen kreeg ik eindelijk de juiste persoon aan de telefoon die mij zeer onvriendelijk te woord stond en de schuld hiervoor in mijn schoenen schoof.
Het was volgens hem n.m.l zo dat wanneer je iets wijzigd aan de order deze automatisch wordt gecanceld.
Hierover staat echter nergens iets vermeld, niet in de bevestigins mail danwel op de website van Dell.
Uiteidelijk wilde hij dan gaan proberen ( met tegenzin) om de bestelling opnieuw te plaatsen, maar wilde eerst een betalings bewijs.
Dit is m.i. zeer vreemd want Dell plaatst alleen orders na betaling.
Kortom deze meneer :Edward Platel was zeer onbeschoft tegen mij en dit zal ik dan ook schriftelijk bij Dell gaan melden !
Samenvattend: Ik heb mijn buik vol van deze firma je word niet als klant maar als een hond behandeld. Ik ben niet van plan om hier nog wat te bestellen!!!
Met vriendelijke groet,
Jan van Hassent
li