LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wie heeft er ervaring met argeweb maasluis

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
jboere
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 aug 2003 09:57

wie heeft er ervaring met argeweb maasluis

Ongelezen bericht door jboere »

wie heeft er ervaring met arge web maassluis
ik had daar ruimte gevraagd voor mijn website en ook wel gekregen
maar op hun website staat zo onduidelijk hoeveel je per maand moet betalen
ik kreeg de rekening binnen daar schrok ik erg van 180 euro voor een jaar.
ik kreeg een usb stick cadeau maar ik vond dit toch wel erg duur dat ik binnen 7 dagen mocht
afmelden en af te zien van dit contract .en ze vroegen mij dus de usb stick terug te zenden.
dit heb ik gedaan via postkantoor aangetekend met een bewijs .maar ik bleef steeds van arge web maassluis
brieven binnen krijgen waar de spullen bleven ik heb toen een mail gestuurd met bewijs en het traceren van het pakket
naar hun dat allang op het postkantoor lag maar het werd niet opgehaald en ze bleven maar bellen en rekeningen sturen.
ik word er echt niet goed van . wie heeft er ervaring met deze bedrijf het arge web in maassluis.

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: wie heeft er ervaring met argeweb maasluis

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Ik heb niks dan goede ervaringen met Argeweb.

Kun je vertellen wat je bij hun had afgenomen?

Ik bedoel dan soort domeinnaam, webhosting (Mb's enz)enz,

€ 180,- per jaar is redelijk veel. Zeker voor iemand die particulier bezig is. Is het voor een zakelijke website is het een normaal bedrag.

GreetZ,

Alex van Breemen
www.e-nergetix.be
www.easywebcreator.nl

jboere
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 aug 2003 09:57

Re: wie heeft er ervaring met argeweb maasluis

Ongelezen bericht door jboere »

ik heb daar afgenomen voor 100mb space ruimte met domein naam
voor mijn web site er weg te zetten . maar ik vond het te duur en was no binnen 7 dagen had ik hun in kennis gestelt dat ik niet meer van hun dienst gebruik wilde maken en dat zou hun regelen om dat het nog binnen de opzeg periode was. maar mis ze rekende gewoon door

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: wie heeft er ervaring met argeweb maasluis

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Dus als ik je goed begrijp had je daar 100Mb webspace incl. een domeinnaam en parkeren.

Ik wil je niet voor de kop stoten. Maar alles staat bij Argeweb op de website. Er staat alles wat je krijgt voor die € 15,- /maand.

Je had je dus van te voren kunnen orienteren en dan pas een beslissing kunnen nemen.

Je koopt toch ook niet een auto zonder dat je weet wat er op, aan, onder enz zit en je de prijs weet?

Daarbij het volgende:

Je krijgt van Argeweb een e-mail met alle gegevens. Volgens je verhaal heb je die ook ontvangen. Er staat in dat e-mailtje hoe je dingen kunt activeren. Bijv telefonisch via een 0900-nummer of door het contract uit te printen, te ondertekenen en te faxen o op te sturen.

Doe jij niks - je ondertekend niks, je spreekt niks in via dat 0900-nummer - heb je dus geen overeenkomst! heb je wel iets gedaan heb je een overeenkomst. Aangezien die betreffende USB stick bij je Hostingspakket hoort heeft Argeweb alle recht om deze terug te vorderen. Ze hebben op hun website staan dat je deze krijgt als je bij hun een webhosting pakket afneemt.

Volgens je verhaal heb je deze terug gestuurd en ik neem aan dat het klopt. Je hebt dus voldaan aan hun verzoek.

Je hebt dus niks te vrezen. Je hebt binnen 7 dagen het contract beeindigd, je hebt betreffende USB stick terug gestuurd en je hebt alle bewijzen nog. Het incaasobureau kan komen wat ze willen!

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: wie heeft er ervaring met argeweb maasluis

Ongelezen bericht door E-nergetix »

FF een aanvulling.

Het is een tip eigenlijk!

1 van de goedkooste webhostings incl. domeinnaam is www.b-one.net.

Je krijgt hier 500Mb webspace, gratis e-mail, gratisdomeinnaam enz. voor € 1.25 per maand!

jboere
Berichten: 50
Lid geworden op: 24 aug 2003 09:57

Re: wie heeft er ervaring met argeweb maasluis

Ongelezen bericht door jboere »

harstike bedankt ik had gekeken op arge web staat alles onduidelijk je kunt voor half jaar of een jaar maar staat onduidelijk maar ik heb alle corespondentie kopie's heb ik en de post verstuurt aangetekent heb ik allemaal dus ze kunnen mij niets meer maken . maar ik zal eens kijken
wat deze link die u gestuurt heeft alvast hartelijk bedankt.

ruthger
Berichten: 9
Lid geworden op: 11 dec 2005 20:56

Re: wie heeft er ervaring met argeweb maasluis

Ongelezen bericht door ruthger »

mijn server gaat over een week online,
het word 500 mb voor 1 pm. geen instelkosten en een domein is niet verplicht


ruthger

TT2020
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jan 2006 13:12

Re: wie heeft er ervaring met argeweb maasluis

Ongelezen bericht door TT2020 »

Argeweb is een vreselijk bedrijf. Nooit mee in zee gaan.

a. ze zijn vele malen duurder dan andere bedrijven die exact hetzelfde bieden.

b. ze zijn redelijk vaak offline, waardoor je site even niet te zien is.

c. je komt nooit meer van ze af. Als je een week te laat afzegt, dan moet je 3 maanden door betalen.

Kort samengevat; dubieus rotbedrijf!

Meer info? [email protected]

mr4hughz
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 nov 2008 18:14

Re: wie heeft er ervaring met argeweb maasluis

Ongelezen bericht door mr4hughz »

ik heb 2 diensten van argeweb,

online backup en usenet

weinig problemen helpdesk reageert wat traag maar goed ze zijn relatief goedkoop voor de service die ze bieden. maar goed geen problemen

Gesloten