Bruynzeel? Vermoeiend slecht!
Geplaatst: 18 jan 2006 13:14
Als ik zo in het forum kijk, dan zie ik dat ik helaas niet de enige ben die een beetje moe word na de aanschaf van een Brynzeel keuken. Onze keuken hebben we in juli 2005 besteld en zelfs nu nog staan de aanrechtbladen nog in de hal te wachten. Inmiddels hebben we de "in gebreke brief" klaar: 4 pagina's met ellende
Ik zal u de inhoud besparen, maar komen u de conclusies hieronder bekend voor? Graag commenaar!
Bruynzeel filiaal heeft informatievoorziening niet op orde, waardoor dossier is kwijtgeraakt en levering en montage keuken onnodig veel vertraging heeft opgelopen;
Bryunzeel filiaal is incompetent gebleken in het maken van juiste en correcte tekeningen, waardoor onherroepelijke gevolgen zijn ontstaan;
Bruynzeel filiaal komt diverse afspraken herhaaldelijk niet na;
Bruynzeel Klantencontact heeft informatievoorziening niet op orde, waardoor correspondentie naar verkeerde klanten wordt verstuurd, wat in strijd is met privacy-wetgeving;
Door het ontbreken of disfunctioneren van één duidelijk aanspreekpunt bij Bruynzeel Klantencontact wordt de klant lastig gevallen door meerdere onderaannemers, die niet op hoogte zin van afspraken tussen klant en Bruynzeel;
Bruynzeel Klantencontact komt diverse afspraken herhaaldelijk niet na;
Bruynzeel Kantencontact informeert de klant niet of niet tijdig, waardoor klant extra tijd heeft moeten investeren om oa de keukenruimte gereed te maken voor montage;
Montage van de keuken kan niet plaatsvinden door slechts 1 monteur, waardoor klant ook 2 dagen heeft moeten investeren (inkomstenderving);
De service van Bruynzeel is dusdanig minimaal en/of slecht, dat klant zelf veel tijd heeft moeten steken in bewaking voortgang, coördinatie etc. (inkomstenderving);
Bruynzeel hanteert ongekeerde bewijslast bij onregelmatigheden levering en montage keuken, daar volledige betaling heeft plaatsgevonden voor levering en montage keuken.
Ik zal u de inhoud besparen, maar komen u de conclusies hieronder bekend voor? Graag commenaar!
Bruynzeel filiaal heeft informatievoorziening niet op orde, waardoor dossier is kwijtgeraakt en levering en montage keuken onnodig veel vertraging heeft opgelopen;
Bryunzeel filiaal is incompetent gebleken in het maken van juiste en correcte tekeningen, waardoor onherroepelijke gevolgen zijn ontstaan;
Bruynzeel filiaal komt diverse afspraken herhaaldelijk niet na;
Bruynzeel Klantencontact heeft informatievoorziening niet op orde, waardoor correspondentie naar verkeerde klanten wordt verstuurd, wat in strijd is met privacy-wetgeving;
Door het ontbreken of disfunctioneren van één duidelijk aanspreekpunt bij Bruynzeel Klantencontact wordt de klant lastig gevallen door meerdere onderaannemers, die niet op hoogte zin van afspraken tussen klant en Bruynzeel;
Bruynzeel Klantencontact komt diverse afspraken herhaaldelijk niet na;
Bruynzeel Kantencontact informeert de klant niet of niet tijdig, waardoor klant extra tijd heeft moeten investeren om oa de keukenruimte gereed te maken voor montage;
Montage van de keuken kan niet plaatsvinden door slechts 1 monteur, waardoor klant ook 2 dagen heeft moeten investeren (inkomstenderving);
De service van Bruynzeel is dusdanig minimaal en/of slecht, dat klant zelf veel tijd heeft moeten steken in bewaking voortgang, coördinatie etc. (inkomstenderving);
Bruynzeel hanteert ongekeerde bewijslast bij onregelmatigheden levering en montage keuken, daar volledige betaling heeft plaatsgevonden voor levering en montage keuken.