Pagina 1 van 1

Het helpt echt!

Geplaatst: 18 jan 2006 17:05
door m2
Geachte forumers

Ook deze UPC'er heeft veel problemen gehad met UPC totdat deze via de media de naam achterhaalde van de directeur en aan de hand van bestaande UPC mail adressen zijn directe E-mail adres achterhaalde.

Na het versturen van een klacht werd deze direct de zelfde dag nog opgelost. Veel managers van bedrijven horen nooit iets via de werkvloer omdat die stug vasthouden aan het niet mogen doorverbinden met meerdere binnen de onderneming.

Mijn advies, surf naar UPC.NL klik daar op OVER UPC klik vervolgens op PERS en als laatste op WOORDVOERING, hier vind je voldoende adressen waar je wellicht iets aan hebt.

Mijn advies "Aim High !"

Veel suc6, het is mij ook gelukt.

Re: Het helpt echt!

Geplaatst: 20 jan 2006 23:09
door rolschaatser
ok,
en nu?
als ik het via de normale weg doe, wordt mijn probleem ook keurig verholpen.

Re: Het helpt echt!

Geplaatst: 28 jan 2006 08:05
door Uranus
NOu ik denk dat je dan alleen maar aan het rolschaatsen kan wijden. Dat is namelijk niet zo en ze manen je de valse torenhoge rekeningen wel te betalen.

Ik wens je dus veel succes.

Groet,

Uranus.

Re: Het helpt echt!

Geplaatst: 06 feb 2006 20:55
door Uranus
Alsa je zoveel moet faxen om zo een antwoord te krijgen als klant end at je als klant alleen maar een product bent van hun die geld naar binnen brengt; wil ik geeneens zo'n provider hebben. Dan zijn het gewoon stinkende dieven en oplichters. Met dat soort zwijnen ga ik geen eens in zee. Die kunnen voor mijn ogen sterven die lui en zal ik er nog smakelijk om lachen ook terwijl ze voor mijn ogen kapot creperen van de ellende en de pijn!!

Groet,

Uranus.

Re: Het helpt echt!

Geplaatst: 10 feb 2006 14:54
door jt001
m2 heeft gelijk , heb hey uiteindelijk ook op die manier opgelost en toen 1 aanspreekpunt gekregen in geval van probleem.

UPC doet er alles aan om de boel goed op te lossen.
Alleen werken de mensen bij de helpdesk vaak niet mee.
Zelfde verhaal opdreunen , zelfde vragen stellen etc.

Feit blijft dat het wel goed kan werken , inmiddels heb ik alweer een jaar telefoon van hun zonder problemen.

Kortom , ik ken ze als bedrijf die de klachten wil oplossen , als je maar aan de juiste touwtjes trekt.

Re: Het helpt echt!

Geplaatst: 10 feb 2006 15:57
door Uranus
Dan moet je die touwtjes wel weten te vinden wanneer de helpdesk niet meewerkt. Verder is UPC in de telefonie veelste duur.

2.2 ct en 3,2 ct per minuut van vast -->vast is me 100% te duur en hun internet net zo.

Ik heb ze gezien; ik heb ze geroken en ik heb ze uitgespuugd.

Dus ze kunnen me de rug op!!

Groet,

Uranus.

Re: Het helpt echt!

Geplaatst: 12 apr 2006 22:39
door Allarick
Met zo veel haat en nijd in je ziel, dat je zelfs lacht om het sterven van wie dan ook bij UPC.

Je moet snel een hulpverlener zoeken voor dat je zelf ten onder gaat aan hoge bloeddruk of een infarct.

We weten het nu wel, denk aan groene weiden met mooie bloemetjes, en vergeet.............

Met vriendelijke groet Paolo

Re: Het helpt echt!

Geplaatst: 14 apr 2006 10:55
door hmhmulder
Ik heb de heren en dame gemaild...heb al één reactie:
De dame is Dinsdag 18 april weer aanwezig....
de e-mail adressen zijn dus goed (nog wel..hahahaha)

Bedankt!!!

Hans.

Re: Het helpt echt!

Geplaatst: 21 apr 2006 10:29
door hmhmulder
UPDATE ... UPDATE ... UPDATE ... UPDATE ...

inmiddels van de anderen ook een mail gekregen dat ze het gingen oplossen. Op 15 mei (1 dag na mijn e-mails) een brief gekregen van de Director Customer Care van UPC dat ik niet meer op de bellijst sta...
en...'s middags een bosje bloemen gekregen vanwege het ongemak!!!

AIM HIGH: it helps!!!

Grtz, Hans.

PS: inmiddels is het aantal contactpersonen op de site naar 2 gedaald...de persvoorlichtster is er niet meer bij ...hihihihi..